W dobie pandemii koronawirusa ze świecą szukać wydarzeń sportowych, które nie zostały odwołane. Do organizacji zmagających się z tym problemem należy UFC, która odwołała w ostatnim czasie trzy gale. Władze federacji nie pozostawiły jednak zawodników na lodzie i wypłaciły im honoraria za walki, które nie doszły do skutku. Wyjątkiem jest Bartosz Fabiński... jednak jest to dobra wiadomość.
Uczestnicy zaplanowanej na 21 marca gali w Londynie przeżyli istny rollercoaster. Przez długi czas prezes UFC, Dana White, deklarował, że wydarzenie dojdzie do skutku. Jednak na kilka dni przed terminem sytuacja uległa znacznemu pogorszeniu. White chciał jeszcze przenieść kartę walk do Las Vegas tak, by odbyła się w należącym do UFC studiu telewizyjnym. Sęk w tym, że większość zakontraktowanych na ten termin zawodników mieszkało w Wielkiej Brytanii, a władze Stanów Zjednoczonych decydowały się właśnie na zawieszenie wszystkich lotów międzynarodowych. Ostatecznie gala została odwołana.
Podobny los, w związku z zaostrzeniem restrykcji dotyczących możliwej liczby osób przebywających w jednym miejscu w USA, spotkał także zaplanowane gale w Ohio i Columbus. Teraz okazuje się, że mimo braku startu w drugiej połowie marca, fighterzy zakontraktowani na londyńskiej karcie walk, dostali wypłaty mimo, że ostatecznie nie weszli do oktagonu. Można więc spodziewać się, że niedługo przelewy otrzymają także zawodnicy dwóch pozostałych gal.
Thank to the @ufc for taking care of me for the London card situation, I’ve been all in from day 1 in this and it’s good to see that even in hard times like these the work im doing is being recognized.
— Marvin Vettori (@MarvinVettori) April 1, 2020
Always ready always working ��
Thank you @ufc @danawhite @Mickmaynard2
Taka praca ��♂️ #mma pic.twitter.com/Z5ukNWq7nf
— Bartosz Fabiński (@BartoszFabinski) March 23, 2020
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.