Mike Tyson po raz ostatni zwyciężył w lutym 2003 roku. Choć rozbił Clifforda Etienne'a w 49 sekund, to obawiał się tego pojedynku i w ogóle nie chciał wychodzić między liny.
To była końcówka kariery Tysona, który w ringu nie pojawiał się dlatego, że nadal kochał ten sport, ale dlatego, że był bankrutem i potrzebował pieniędzy.
Do wspomnianego pojedynku z Etiennem przygotowywał go Jeff Fenech, były mistrz świata trzech kategorii wagowych. Ostatecznie jednak w narożniku "Żelaznego" stanął Freddie Roach. Dlaczego?
– Mike niespodziewanie opuścił jeden z ostatnich treningów przed walką i zrobił sobie tatuaż na twarzy. Nie miałem złudzeń, że to może zagrażać jego zdrowiu i że pojedynek nie może się odbyć. Usiedliśmy, pogadaliśmy i okazało się, że on nie chce już w ogóle walczyć, zrobił ten tatuaż tylko po to, by nie musieć wychodzić na ring. Po rozmowie wyszedłem zalany łzami, byłem zdruzgotany po tym, co usłyszałem. Po ciężkiej nocy pierwszy wolnym lotem wróciłem do Australii – zdradził Fenech po latach w podcaście "Spinning a Yarn".
Tyson w ringu się jednak pojawił i wygrał przez nokaut już w 1. rundzie.
– Telewizja Showtime zagroziła mu, że w przypadku niepojawienia się w ringu będzie musiał zapłacić ogromne odszkodowanie. Z jednej strony cieszyłem się, że wygrał, z drugiej to ja poświęciłem osiem tygodni, by go przygotować i wyciągnąć z dołka, a wygrana poszła na konto innego trenera – dodał.
Tyson po wygranej z Etiennem między linami zaprezentował się jeszcze dwa razy. I dwa razy przegrał – z Dannym Williamsem oraz w ostatniej walce w karierze z Kevinem McBridem.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.