Klub Manchester United wysłał swoim piłkarzom filmy o tematyce medytacyjnej, a także informację o blogach dotyczących zdrowia psychicznego. Taka lektura ma pomóc im pozostać w pozytywnym nastawieniu podczas pandemii koronawirusa – poinformował "The Times".
Od kilku tygodni z powodu Covid-19 nie odbywają się m.in. mecze piłkarskie w Anglii. W tym trudnym czasie kluby starają się pomagać zawodnikom. Zachęcani są oni także np. do poszerzania swej wiedzy z zakresu żywienia i zdrowego odżywiania, jak również radzenia sobie z dziećmi przebywającymi całe dnie w miejscach zamieszkania, w okresie gdy szkoły są pozamykane.
Lekarz pierwszej drużyny Manchesteru United Steve McNally przyznał, że już wcześniej do graczy wysłano różne pakiety. – Chcemy, aby pozostali pozytywnie nastawieni – podkreślił.
Trener Kieran McKenna, asystent Ole Gunnara Solskjaera, zaznaczył, że istotną sprawą jest „poczucie wspólnotowości” w czasie pandemii. – Można to robić na wiele sposobów, za pośrednictwem mediów społecznościowych, ale też połączeń telefonicznych. Dzwoniłem zwłaszcza do młodszych piłkarzy.
Wcześniej swoje pomysły na poprawienie atmosfery na Old Trafford przedstawili z kolei kibice Manchesteru United. Ich zdaniem przed każdym spotkaniem zawodnicy mogliby zbierać się na środku boiska i oklaskami docenić swych fanów. Sympatycy Czerwonych Diabłów oczekują także, że przed pierwszym gwizdkiem sędziego będą mieli możliwość śpiewania, ale bez muzyki włączonej przez klub.
Manchester United podał natomiast, że na nowy sezon zarezerwowana jest pula biletów dla młodszych kibiców w przystępnej cenie.
19:00
Bournemouth
11:30
Newcastle United
14:00
Fulham
14:00
West Ham United
14:00
Burnley
16:30
Manchester City
13:00
Brentford
13:00
Crystal Palace
15:30
Arsenal Londyn
19:00
Everton
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.