Wznowienie rozgrywek piłkarskich w Niemczech będzie możliwe w połowie lub pod koniec maja – ocenili ministrowie sportu 16 krajów związkowych. Wcześniej media informowały, że może się to stać już 9 maja, a przychylał się do tej opinii federalny minister zdrowia Jens Spahn.
We wspólnym komunikacie ministrowie sportu przypomnieli, że warunkiem sine qua non jest rozgrywanie meczów przy pustych trybunach, a także zaapelowali, by zarządzająca rozgrywkami Niemiecka Liga Piłkarska (DFL) wprowadziła "najostrzejsze środki higieny i bezpieczeństwa sanitarnego".
Być może temat zostanie poruszony w czwartek podczas spotkania kanclerz Angeli Merkel z szefami rządów krajów związkowych.
W ubiegłym tygodniu DFL ogłosiła, że jest gotowa na wznowienie rozgrywek od 9 maja bez udziału publiczności, stosując odpowiednie środki higieny i regularnie testując zawodników na obecność koronawirusa.
Dla klubów priorytetem jest rozegranie ostatnich dziewięciu kolejek sezonu 2019/20, aby uzyskać pieniądze z praw telewizyjnych (ok. 300 mln euro) i uniknąć w ten sposób katastrofy ekonomicznej.
Według magazynu "Kicker" kryzys wywołany pandemią spowodował, że 13 z 36 klubów ekstraklasy i jej zaplecza znalazło się na skraju bankructwa.
Do rozegrania w Bundeslidze pozostało jeszcze dziewięć kolejek i jedno zaległe spotkanie. Na prowadzeniu jest Bayern Monachium, który ma cztery punkty przewagi nad drugą w tabeli Borussią Dortmund. W klasyfikacji strzelców z 25 golami prowadzi napastnik Bawarczyków Robert Lewandowski.
W Niemczech odnotowano dotychczas blisko 160 tys. przypadków zakażenia koronawirusem i ponad 6,1 tys. zgonów.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.