Barcelona w ostatnich latach szukała kogoś, kto będzie odpowiednim partnerem dla Leo Messiego i Luisa Suareza. Jak wyliczył dziennik "Marca", katalończycy od 2015 roku wydali na ofensywnych piłkarzy 482 mln euro. Żadnego z tych graczy nie można jednak określić mianem udanego transferu...
Latem Barcelona chce sprowadzić Lautaro Martineza z Interu, a transfer znów będzie kosztował dziesiątki milionów euro. "Marca" zwraca uwagę na to, że większość piłkarzy, którzy mieli wzmocnić atak Blaugrany w ostatnich latach, rozczarowywało. Ostatnim zadowalającym transferem był... Luis Suarez. Urugwajczyk pojawił się w klubie latem 2014 roku. Przez ten okres Suarez rozegrał 270 spotkań i zdobył 191 bramek. To liczby nieporównywalne do kolejnych ofensywnych piłkarzy, których kupowała Barcelona...
"Marca" wymieniła dziewięciu zawodników. W przypadku Malcoma czy Ardy Turana słaba gra była "łatwiejsza do przełknięcia", bo nie kosztowali tak wiele, co inni. Najbardziej kosztownymi pomyłkami okazali się Philippe Coutinho i Ousmane Dembele. Barcelona łącznie wydała na nich 225 mln. Coutinho jest wypożyczony do Bayernu, a latem ma odejść. Dembele więcej czasu niż na boisku, spędził w gabinetach lekarzy.
Minionego lata do drużyny dołączył Antoine Griezmann. Barcelona zapłaciła za niego Atletico 120 mln euro. Dotychczas Francuz prezentuje się jednak słabiej, niż w poprzednim zespole.
To grono uzupełniają jeszcze Kevin-Prince Boateng, Gerard Deulofeu, Martin Braithwaite i Paco Alcacer. Liczby są brutalne. Barcelona zapłaciła 482 mln za 90 bramek, które wymienieni piłkarze zdobyli przez pięć lat.
0 - 3
FC Barcelona
4 - 2
Sevilla FC
0 - 4
Atletico Madryt
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.