Gdy kończy się sezon 2019/2020, kluby myślą już o kolejnym. Jednym z generatorów zysków zwykle są nowe koszulki. I zwykle nie są one tylko poddane kosmetycznej poprawie. Plany niektórych zespołów na nowe rozgrywki są szalone. Wraca era trykotów z czasów Jorge Camposa.
Meksykański bramkarz, Jorge Campos znany był nie tylko z niskiego wzrostu i strzelania goli, lecz z najbardziej barwnych trykotów w historii. Po meczu mistrzostw świata w 1994 roku między Meksykiem i Norwegią golkiper tych drugich, Erik Thorstvedt nie chciał wymienić się koszulką, co później uzasadnił w rodzimych mediach. – Koszulką bym się wymienił. Zasłony do okien mi niepotrzebne – opiniował trykoty Camposa. Wydaje się jednak, że niektóre zespoły zapragnęły rzucać się w oczy podobnie jak mierzący 168 centymetrów bramkarz.
Jorge Campos had the tightest goalie jerseys soccer's ever seen. https://t.co/s2omvqF8uT pic.twitter.com/COCCw4tVxg
— The FADER (@thefader) August 9, 2018
The 2020/21 Manchester United third kit has leaked. @UniWatch @PhilHecken
— Football Kit Watch (@Kit_Watch) March 27, 2020
📷: @DevilsOfUnited pic.twitter.com/a7xK1TaLRX
LEAKED: The final design of the 2020/21 #ManCity third kit set to be released in July/August 2020.
— Man City Xtra (@City_Xtra) May 20, 2020
[@Footy_Headlines] pic.twitter.com/74VnFF9Il6
Arsenal away kit 2020/21.
— Patrick Timmons (@PatrickTimmons1) May 28, 2020
What would you give it out of ten? pic.twitter.com/MKXAB467KX
Kibice już znaleźli wytłumaczenie dla takiego projektu Arsenalu. Ich zdaniem... wzór ten ma oddawać widok przekrwionych oczu fanów, którzy zmuszeni byli do oglądania ukochanego klubu za kadencji Unaia Emery’ego. Dobrze, że kreatywność w internecie nie zna granic.
EXCLUSIVE: it’s being reported that the designers decided to replicate a ‘bloodshot eyeball’ look for Arsenal’s away kit for the 2020/21 season as a way of paying homage to the ‘in equal parts tiresome and eye-gougingly painful’ football played under previous manager Unai Emery. pic.twitter.com/JJtUlXR0bP
— ACAB 🦦 (@NaijaHleb) June 3, 2020
Chelsea’s 2020/2021 Third Kit Design, which will feature gradient stripes.
— TweetChelseaUK (@TweetChelseaUK) February 15, 2020
[Via @Footy_Headlines] pic.twitter.com/7V7hgsxy5V
Proponowany projekt dotyczy trzeciego kompletu strojów. Może być to bodziec dla kibiców, lecz może być i wielka kontrowersja. Gdy Barcelona po raz pierwszy przeszła na trykoty w kratkę, nie obyło się bez niepochlebnych komentarzy. Trudno wyobrazić sobie, by i przy takiej kracie nie było szyderczych głosów, o oczopląsie nie mówiąc.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.