Dwie wielkie postacie wagi ciężkiej, dwóch rywali, których potyczki elektryzowały świat sportu i popkultury. Mike Tyson i Evander Holyfield. Który z nich był lepszym bokserem? To pytanie zadamy z kolejnym odcinku Ringu z dystansem. Transmisja od 15:15 w TVP Sport, TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej.
CZYTAJ TAKŻE: Tom Schwarz – damski bokser. Byłemu rywalowi Tysona Fury'ego grozi 10 lat za pobicie kobiety
Na antenie TVP Sport czeka nas starcie wagi ciężkiej. Piotr Jagiełło i Sebastian Szczęsny spotkają się między linami, by rozstrzygać, który z legendarnych zawodników był lepszy. To pytanie zadawane od lat. Mike Tyson czy Evander Holyfield?
Nie trzeba ich przedstawiać. Zna ich nie tylko każdy fan boksu, nie tylko każdy fan sportu. Ich sława wykraczała daleko poza ring. "Bestia", czyli Tyson, to dwukrotnych mistrz świata wszechwag. Z 58 walk zawodowych wygrał aż 50, z czego 44 przez nokaut. Holyfield ma w dorobku brązowy medal igrzysk olimpijskich w Seulu, ale to co dało mu miejsce w panteonie bokserskich gwiazd to pasy mistrzowskie. Zdobywał je wielokrotnie. Odniósł 44 zwycięstwa w 57 walkach (29 przez nokaut).
Oni sami wychodzili do ringu, by rozstrzygnąć, który z nich jest lepszy. Walczyli ze sobą dwukrotnie – w 1996 i 1997 roku na przestrzeni raptem kilku miesięcy. Szczególnie ta druga potyczka zapisała się w historii boksu. To było wydarzenie, można powiedzieć, nie z tej ziemi. Ogromne pieniądze (Tyson otrzymał za walkę 30 mln dol., Holyfield 35 mln dol.), miliony przed telewizorami i niezwykły prestiż. A do tego wydarzenia z trzeciej rundy, kiedy Mike nie wytrzymał i odgryzł rywalowi kawałek ucha.
Obydwaj są legendami bokserskiej wagi ciężkiej ?゚ヤᆬ, ale który był lepszy❓
— TVP SPORT (@sport_tvppl) June 7, 2020
Walkę na argumenty stoczą dziś @seba_szczesny i @KrolJagiello w "Ringu z dystansem" ? o 15:15 w #tvpsport i online ▶ https://t.co/bhjBtmHdsG
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.