Na gali UFC w Las Vegas Oskar Piechota przegrał przed czasem z Kanadyjczykiem, Markiem-Andre Barriaultem. To czwarta przegrana Polaka z rzędu, w tym trzecia przed czasem, co oznacza, że był to najpewniej jego ostatni występ w UFC.
Dla obu zawodników było to starcie z kategorii "być albo nie być". Jeden i drugi wchodził do klatki z bilansem trzech porażek z rzędu i było wielce prawdopodobne, że przegrany tego pojedynku pożegna się z najlepszą organizacją MMA na świecie.
Lepiej walkę rozpoczął Barriault, który wywierał presję i spychał Polaka pod siatkę. Początkowo Piechota umiejętnie uciekał z opresji i odpowiadał kontrami na ciosy Kanadyjczyka, lecz z czasem przewaga jego rywala zaczęła rosnąć. Barriault kilkukrotnie trafił kombinacjami podbródkowych, sierpów i łokci. Ofensywne akcje Piechoty można było policzyć na palcach jednej ręki – większość rundy walczył "na wstecznym", starając się kontrować.
W drugim starciu Polak miał swój moment – w pewnym momencie trafił przeciwnika dobrze wymierzonym podbródkowym, który nieco wstrząsnął Barriaultem i zmusił go do ruszenia po nogi Piechoty. Był to jednak jedyny pozytyw – większość czasu wciąż był przyparty do siatki i na 2-3 ciosy rywala odpowiadał jednym. Pod koniec rundy jedna z kombinacji w końcu zwaliła Piechotę z nóg, a po chwilowej nawałnicy ciosów sędzia przerwał pojedynek.
Powerbar POURED it on! ��
— UFC Europe (@UFCEurope) June 20, 2020
���� @PowerBarriault gets his first UFC victory with style points! #UFCVegas3 pic.twitter.com/384ZknevXa
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.