| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
11 punktów przewagi nad wiceliderem i pięć kolejek do końca rozgrywek stawia warszawską Legię w bardzo uprzywilejowanej sytuacji. Kiedy, przy optymistycznych założeniach, w stolicy mogliby już świętować mistrzostwo?
Zobacz też: Fatum Legii. Kolejny napastnik kontuzjowany! =
Piłkarze Aleksandara Vukovicia wygrali 20 z dotychczasowych 32 meczów, strzelili w tym okresie 65 goli i stracili 30. W dorobku mają 64 punkty i od reszty stawki dzieli ich spory dystans. Brakuje już niewiele, by to właśnie na Łazienkowskiej mogli cieszyć się z odebrania tytułu mistrzowskiego Piastowi Gliwice.
Tak naprawdę legioniści już w niedzielę mogą się ozłocić. Jakie okoliczności muszą ku temu zajść? Przede wszystkim w bezpośrednim starciu muszą pokonać zespół Waldemara Fornalika, a przy tym liczyć na poślizgnięcie Lecha Poznań. Jeśli Kolejorz nie wygra ze Śląskiem Wrocław, stołeczni będą mieli nad nim 13 lub 14 punktów – i to da triumf, bo przecież do zdobycia pozostanie już tylko 12 punktów.
Jeśli jednak wyniki nie ułożą się tak, jak życzyliby sobie tego w Warszawie, wówczas o zwycięstwie przesądzić będzie mógł kolejny mecz. A ten odbędzie się 4 lipca w Poznaniu, co miałoby dla Legii podwójną wartość. Piłkarze Vukovicia mieliby wówczas okazję, by dominację potwierdzić na stadionie znienawidzonego rywala.
Jedynym oczywistym rozstrzygnięciem, które zapadło już w Ekstraklasie, jest spadek ŁKS-u Łódź. Drużyna Wojciecha Stawowego ma, na pięć meczów przed końcem, aż 17 punktów straty do bezpiecznej lokaty.
Transmisja meczu Legii z Piastem w TVP 1, TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej w sobotę 27 czerwca.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.