Piotr Lisek wygrał konkurs tyczkarzy podczas drugiego mityngu Orlen TVP Sport Cup na terenie Telewizji Polskiej. W rywalizacji kobiet najlepsza była Victoria Kalitta. Za tydzień kolejne zawody. Transmisja w TVP Sport, TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej.
Do rywalizacji zgłosiło się czterech zawodników i tyle samo zawodniczek. Impreza rozgrywana była z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Wszystkim osobom pracującym przy zawodach zmierzono temperaturę, obowiązkowe było też zakrywanie ust i nosa oraz zachowywanie bezpiecznego odstępu.
Dla wielu specjalistów od skoku o tyczce zawody na parkingu przy ulicy Jana Pawła Woronicza były pierwszym startem w sezonie letnim. Jego początek został przesunięty ze względu na pandemię koronawirusa. Mimo przerwy od treningów i silnego wiatru, który momentami utrudniał skakanie, w drugim mityngu cyklu Orlen TVP Sport Cup padło kilka wartościowych wyników.
Jako pierwsze na rozbiegu pojawiły się kobiety, których głównym celem było pokonanie bariery czterech metrów. Ostatecznie sztuki tej dokonały Kamila Przybyła i młoda, 18-letnia Victoria Kalitta. Żadnej z nich nie udało się jednak przeskoczyć kolejnej wysokości (4,20) i to Kalitta – dzięki mniejszej liczbie zrzutek – wygrała konkurs.
Przez moment powiało grozą, ale na szczęście Adrianowi Kupczakowi nic się nie stało. Jest "piątka" z Piotrem Liskiem i skaczemy dalej. 👊💪🔥 #tvpsport #gramydalej pic.twitter.com/zNdgczoICF
— TVP SPORT (@sport_tvppl) June 25, 2020
Bardzo ciekawą stawkę oglądaliśmy w zmaganiach mężczyzn. Obok brązowego medalisty ostatnich MŚ, Piotra Liska, pojawili się najlepszy polski wieloboista, Paweł Wiesiołek, syn Sebastiana Chmary... Sebastian Chmara oraz 18-letni Adrian Kupczak. Ten ostatni przy próbie na 4,40 zmroził kibiców, bo... wylądował za materacem. Na szczęście obyło się bez kontuzji i zawodnik był w stanie kontynuować rywalizację.
Bardzo dobrą dyspozycję zaprezentował Lisek, który skakanie zaczął na wysokości 5,20. W pierwszej próbie poradził sobie też z poprzeczką zawieszoną na 5,40, a w drugiej na 5,60. Wynik o dziesięć centymetrów lepszy okazał się już poza jego zasięgiem. Na pochwały zasłużył także Wiesiołek, który wynikiem 5,00 pobił rekord życiowy na stadionie.
Następne
1
3:24.34
2
3:24.89
3
3:25.31
4
3:25.68
5
3:25.80
6
3:32.72
1
7.01
2
7.02
3
7.06
7.07
5
7.10
6
7.10
7
7.12
8
7.14
1
4922
2
4826
3
4781
4
4751
4569
6
4487
7
4455
8
4413
9
4400
10
4362
11
4357
12
4277
13
4181
-
1
20.69
2
19.56
3
19.26
4
19.11
5
18.91
6
18.89
7
18.67
8
18.41
1
8:52.86
2
8:52.92
3
8:53.42
4
8:53.67
5
8:53.96
6
8:54.60
7
8:55.62
8
8:57.00
9
9:04.90
9:06.84
11
9:07.20
-
1
1.99
2
1.95
3
1.92
4
1.92
5
1.92
6
1.89
6
1.89
8
1.85
9
1.80
1
3:04.95
2
3:05.18
3
3:05.18
4
3:05.49
5
3:05.83
6
3:08.28
1
1:44.88
2
1:44.92
3
1:45.46
4
1:45.57
5
1:45.88
6
1:46.47
1
7:48.37
2
7:49.41
3
7:50.48
4
7:50.66
5
7:51.46
6
7:51.77
7
7:55.83
8
7:55.83
9
7:56.41
10
7:56.98
11
7:57.18
12
7:59.81
1
2:11.42
2
2:12.20
2:12.59
4
2:12.65
5
2:14.24
6
2:14.53
7
2:14.58
8
2:15.91
9
2:16.10
10
2:17.83
11
2:19.29
12
2:22.28
13
2:23.00
-
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.