W czwartek ogłoszono, kiedy i z kim walkę stoczy legendarny pięściarz Mike Tyson. Powrót 54-latka na ring skomentowali goście magazynu Ring TVP Sport. – Na treningach pokazuje, ze nie zapomniał bokserskiego kunsztu – powiedział Grzegorz Proksa.
Do pokazowej, ośmiorundowej walki z udziałem Tysona dojdzie 12 września w Kalifornii. Jego przeciwnikiem będzie młodszy o trzy lata Roy Jones Jr..
Uważany za jednego z najlepszych pięściarzy wagi ciężkiej wszech czasów Żelazny Mike ostatnią walkę w zawodowej karierze stoczył w 2005 roku.
–
Tak naprawdę Tyson lata świetności miał 25 lat temu. Potem zaczęło się odcinanie kuponów od wspaniałej kariery.
Z kolei Jones Jr. ostatni pojedynek stoczył dwa lata temu. Także aktywność zachował większą – ocenił Proksa.
– Mam nadzieję, że podejdą do tego ze sportową zaciętością, nie do końca na serio. Nie będą szukać nokautu.
Nie wiadomo w jakiej dyspozycji jest Jones Jr. Te filmiki pokazują, że Tyson jest głodny powrotu. Fajnie, że to są cele charytatywne. Uda się zebrać dużą sumę. Miejmy nadzieję, że wytrzymają kondycyjnie. Obydwaj będą chcieli pokazać, że ich zaciętość została. Walka będzie naprawdę ekscytująca – przeczuwa Albert Sosnowski.
Tyson od dawna sugerował powrót na ring. Często publikował filmiki, jak się do tego przygotowuje. –
Tyson na treningach pokazuje, ze nie zapomniał tego bokserskiego kunsztu, pięknych kombinacji, determinacji, siły i agresji – stwierdził Proksa. – Tyson ciężko pracuje nad sobą, zrobił wielką formę. Jestem ciekaw jak wypadnie na tle Roya, który prezentuje zupełnie inny styl – powiedział. – To będzie ciekawe dla oka. Na pewno zobaczę – dodał.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.