| Piłka nożna / Betclic 2 Liga
W czwartek przy al. Piłsudskiego 138 zaprezentowano nowego trenera Widzewa Łódź. Obok Enkeleida Dobiego na konferencji prasowej zasiadła prezes Martyna Pajączek. Przybliżyła plany i politykę klubu, zaskoczyła też zebranych jednym ze stwierdzeń...
Zobacz też: Finał baraży o 1. ligę w piątek w TVP Sport
W Widzewie od wielu miesięcy nie ma dyrektora sportowego. Zdaniem części kibiców, to przyczyna wielu problemów drużyny, na czele z nietrafionymi transferami. Prezes widzi to jednak inaczej i nie zamierza spieszyć się z zatrudnianiem kogoś na to stanowisko.
– Nie ma rynku dyrektorów sportowych. Trzeba wykreować dyrektora sportowego. Jak skompletujemy sztab i drużynę, to myślę, że trzeba będzie zająć się tym tematem – powiedziała Martyna Pajączek.
Dziennikarze zwracają uwagę, że kolejność powinna być raczej odwrotna. Najpierw dyrektor sportowy, a potem ruchy, na które on ma duży wpływ. Ale nie w "sercu Łodzi", gdzie o transferach ma decydować przede wszystkim trener. Dopóki utrzyma posadę...
– Trener zawsze ma ostateczne zdanie. Będziemy weryfikować tych zawodników, których mamy, a także zastanawiać się, jak to ma wszystko dalej wyglądać. Przygotowanie listy wzmocnień to nie jest kilka dni, to jest pół roku pracy i ta praca została wykonana. Zrobiliśmy przymiarki pod kątem tego, jakie są nasze potrzeby, jak ta drużyna miałaby grać. Mamy wyselekcjonowanych piłkarzy na każdą pozycję, mamy kilka propozycji. Teraz będziemy dyskutować z trenerem i zawodnikami na ich temat. Ruchy muszą być szybkie, bo za chwilę rusza liga – zapowiedziała prezes Pajączek.
To jest złoto. To po co nam dyrektor sportowy? Skoro najpierw trzeba skompletować drużynę i sztab?#zlotemysli🕷 pic.twitter.com/HtUpcoHrBm
— Piotr⚽️ (@fanAtleticoM) July 30, 2020
To jest piłka po polsku. Dyrektor sportowy w polskim klubie jest zbyt często po to, żeby robić za kwiatek w gabinecie prezesa i utwierdzać go w błędnym często przekonaniu o jego nieomylnosci. A to powinien być mocny ekspert, który wyraża linie klubu i zarządza pionem sportowym. https://t.co/9vd5P7pQvW
— Marek Wawrzynowski (@M_Wawrzynowski) July 30, 2020
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.