| Piłka ręczna / ORLEN Superliga
KS Kielce, 17-krotny mistrz Polski w piłce ręcznej, ma od czwartku nowego sponsora tytularnego. Podczas oficjalnej konferencji ogłoszono podpisanie czteroletniego kontraktu z firmą Van Pur S.A. Od teraz zespół będzie występował pod nazwą Łomża VIVE Kielce.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Superliga i pełne trybuny? Możliwe już w październiku
– To będzie dzień, który na długo zapadnie w pamięci kieleckiej piłki ręcznej – powiedział tuż po rozpoczęciu konferencji prasowej Bertus Servaas, prezes KS VIVE Handball Kielce. Czwartkowa prezentacja nowego sponsora i nazwy drużyny to szczęśliwe zakończenie burzliwego okresu w historii kieleckiego klubu.
Wielki dzień! Od dziś Łomża Vive Kielce!#gramyrazem #handball #Kielce
— Łomża Vive Kielce (@kielcehandball) August 13, 2020
Trwa konferencja w Hali Legionów! LIVE na Facebook!
fot. @PatryckPtak pic.twitter.com/nkCU5UBEzb
– Nie szukaliśmy okazji do sponsoringu, ale od wielu lat obserwowaliśmy różne sukcesy pana Bertusa nie tylko na płaszczyźnie biznesowej, ale przede wszystkim na tej sportowej. Decyzja o tym, że chcemy wesprzeć klub i zaangażować się w działalność sponsorską zapadła bardzo szybko i jednomyślnie. To nasz hołd dla wspaniałych osiągnięć i zbudowania tak wspaniałej drużyny – przyznała w czwartek prezes Van Pur S.A. Jagoda Iwańczuk.
Jednocześnie do nazwy klubu powróciła VIVE. Z inicjatywą tego wyszła prezes Iwańczuk, która argumentowała, że "VIVE to marka, pod którą klub jest rozpoznawalny".
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Nowy piec w prezencie od "Koli"... Wywiad z Bieleckim
Choć Servaas nie chciał zdradzić nic na temat wysokości kontraktu, nieoficjalnie mówi się, że zapewni on klubowi tak długo wyczekiwaną stabilizację finansową. I to mimo tego, że podczas internetowej zbiórki udało się zebrać "tylko" 730 tys. z potrzebnych 2,5 mln złotych. Pewne jest już, że wszyscy zawodnicy będący obecnie w kadrze drużyny, zostaną w klubie na najbliższy sezon.
Van Pur S.A. to producent piw oraz bezalkoholowych napojów słodowych. W ofercie ma m.in. piwa Łomża, Brok, Śląskie, Karpackie, Van Pur Premium. Koncern Van Pur określa swoje możliwości produkcyjne na niemal 5 mln hektolitrów piwa rocznie. Wytwarzane są one przez pięć browarów, z których jeden znajduje się w Jędrzejowie.
22:00
KGHM Chrobry Głogów
22:00
Azoty Puławy
22:00
Industria Kielce
22:00
Rebud KPR Ostrovia
22:00
Orlen Wisła Płock
22:00
Energa MMTS Kwidzyn
22:00
Energa MMTS Kwidzyn
22:00
Piotrkowianin
22:00
Gwardia Opole
22:00
PGE Wybrzeże Gdańsk
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1028 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.