| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Udane występy w eliminacjach Ligi Europy i awans do fazy grupowej tych rozgrywek przynosi Lechowi Poznań kolejne korzyści. W sobotę Kolejorz poinformował, że nowym sponsorem klubu zostanie AliExpress, globalny lider handlu internetowego.
Poznański klub poinformował o tym fakcie za pośrednictwem strony internetowej. Umowa została zawarta do końca czerwca 2021 (z opcją przedłużenia). "Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego. Podkreśla ono zaangażowanie marki na polskim rynku" – czytamy w komunikacie.
– AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek "lifestyle" oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku– powiedział Karol Klimczak, prezes zarządu poznańskiego klubu.
– Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach – podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Logotyp nowego sponsora pojawi się na spodenkach piłkarzy Lecha Poznań już w niedzielnym meczu PKO Ekstraklasy z Cracovią. Będzie również eksponowany podczas spotkań w Lidze Europy. Najbliższe odbędzie się już w najbliższy czwartek. Na wyjeździe Kolejorz zagra z Rangers FC. Transmisja w Telewizji Polskiej.
Następne
🆕 .@AliExpress_EN, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Lecha Poznań. Umowa potrwa do 30 czerwca 2021 roku, z możliwością przedłużenia. Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.
— Lech Poznań (@LechPoznan) October 24, 2020
Witamy na naszym pokładzie! pic.twitter.com/mBC5JiKcHu