Udany tydzień ma za sobą Robert Gumny. Były już obrońca poznańskiego Lecha w poniedziałek zadebiutował w meczu ligowym Augsburga, a w sobotę otrzymał kolejną szansę występu. I wygląda na to, że w najbliższym czasie pójdzie za ciosem.
Gumny trafił do Augsburga latem za około dwa miliony euro. Od początku były jasne dwie rzeczy: Polak nie wskoczy z automatu do wyjściowej jedenastki, ale ma niezbyt wymagającego rywala, który prędzej czy później powinien ugiąć się pod presją. Konkurencja na pozycji prawego obrońcy podziałała jednak na Raphaela Frambergera mobilizująco, bowiem w pierwszych dwóch meczach sezonu zaprezentował się z bardzo dobrej strony. Szybko jednak powrócił do typowego sobie, przeciętnego poziomu.
W poniedziałkowym starciu z Bayerem Leverkusen trener Heiko Herrlich postanowił dać pierwszą szansę w Bundeslidze Gumnemu. Polak zameldował się na placu w 81. minucie, pokazał się z niezłej strony w defensywie, próbował też błysnąć w ataku. Tak czy owak, w sobotę znów zasiadł na ławce. Na pół godziny przed końcem Framberger zasygnalizował jednak uraz i znów miejsce na prawej stronie bloku obronnego zajął 22-latek. Łącznie więc w ubiegłym tygodniu uzbierał kilkadziesiąt minut w lidze.
Wszystko wskazuje na to, że czekający zespół mecz z Herthą BSC będzie dla Gumnego debiutem, ale już w pierwszym składzie. Doniesienia o stanie zdrowotnym jego konkurenta nie są bowiem zbyt optymistyczne. – Wygląda na to, że uraz uda jest nieco poważniejszy i w następny weekend Raphael nie będzie do dyspozycji trenera – przyznał w rozmowie z dziennikarzami dyrektor sportowy FCA, Stefan Reuter.
Dość nieoczekiwanie przed Polakiem otwiera się zatem furtka do regularnej gry i do wywalczenia zaufania Herrlicha. Jeśli defensor spisze się godnie, być może na dłużej utrzyma miejsce w jedenastce szóstego obecnie zespołu Bundesligi.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.