Ten konflikt tli się od lat, a od niedawna jest to już walka na noże. Cezary Kucharski przez lata był bliskim współpracownikiem Roberta Lewandowskiego. Dziś jest jego zaprzysięgłym wrogiem – obie strony sięgnęły po najcięższy oręż. Jak się rozpoczął ten spór? Co zarzucają sobie obie strony? I jak to się skończy?
6 stycznia tego roku Kucharski spotkał się z Lewandowskim w Warszawie w restauracji Baczewski przy alei Christiana Szucha. To wtedy Kucharski próbuje szantażować piłkarza. W październiku portal ″Business Insider″ opublikował dwuminutowe nagranie rozmowy. To krótki urywek dyskusji.
– O jakiej my kwocie mówimy? – pyta Lewandowski.
– No, to jest 20 milionów euro.
– A jeśli chodzi o tą drugą?
– No nie, więc teraz musimy ustalić, jaka jest metodologia. Czyli jak ja wniosłem…
– Emocjonalnie 20 mln euro.. OK, dobra…
– Tyle jest warty twój spokój. Tę kwotę rzucił w jednej z rozmów Rafael Buschmann.
– Osoba, która nie ma pojęcia o biznesie. O tym co się dzieje usłyszał z twojej historii. Nie używaj tego argumentu, Czarek, no proszę cię.
– Rafael był u mnie dwa razy i wszystko czytał.
– No i dobrze. To ja teraz mogę powiedzieć zero złotych. Zero euro.
– No ja nawet nie wiem ile to jest. Maik (Bathel – przyp. red.) powiedział 10 mln euro, tak?
– Dobrze, Maik. A ja ci powiem, że kelner powiedział zero euro.
– Więc ty musisz powiedzieć, zdecydować…
– Ale Czarek to ja ci mówię teraz: zero euro. To jest moje emocjonalne podejście do tego.
– Zero euro, tak?
– Zero euro. Za co ty chcesz tak naprawdę te pieniądze?
– Przeczytaj sobie porozumienie.
– Za co? Podatki? Powiedziałem ci, że nie ma. Że w Niemczech? Też nie ma. Za co te pieniądze? Że byłeś prezesem w firmie, która miała zero procent?
– Za to w dwóch zdaniach. Za to, że będę krył do końca życia, że jesteś, i twoja żona, oszustami podatkowymi.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.