W Pucharze Świata zadebiutował w sezonie 2003/04. Na największe sukcesy przyszło mu czekać ładnych kilka lat, lecz ich lista rekompensuje oczekiwania. Trzykrotny mistrz olimpijski, Kamil Stoch miał jednak chwile zwątpienia. – Bywało tak, że myślałem, że to koniec, że nie chcę tego robić, ale po chwili refleksji zdawałem sobie sprawę, że skokom poświęciłem całe życie – przyznał. Dzięki temu nadal będziemy mogli go oglądać. Już od piątku rusza sezon w skokach narciarskich. Transmisje z zawodów w Wiśle w Telewizji Polskiej.
Zobacz też:Skocznia na Rysach. 1000 metrów osiągalne!
Trzy złote i jeden brązowy medal olimpijski, pięć medali mistrzostw świata, dwie Kryształowe Kule, dwa zwycięstwa w Turnieju Czterech Skoczni i Raw Air. Kariera Kamila Stocha toczy się wręcz modelowo, a sukces goni w niej sukces. To o nim skoczek z Zębu porozmawiał w wywiadzie z jednym z nowych sponsorów Polskiego Związku Narciarskiego.–Nie ma jednej drogi do wyników. Każdy z nas jest inny i podąża innymi ścieżkami, wyznając przy tym nieco inne wartości. Każdy z nas zawdzięcza sukces nie tylko sobie, ale i innym ludziom. Ja zawsze otaczałem się dobrymi ludźmi, mając dużo szczęścia do osób, które mnie wspierały – przyznał. Bywały jednak momenty, kiedy skoczkowi nie szło.
– W wieku 11-12 lat skakałem bardzo dobrze, ktoś nazwał mnie nawet "złotym dzieckiem". Później pogubiłem się w wieku dojrzewania, kiedy jest mnóstwo dróg i wzorców do wyboru. Człowiek jest młody i nie wie, co będzie dla niego najlepsze. Tutaj warto oprzeć się na najbardziej życzliwych nam osobach. Zaufać im i swojej intuicji – zdradzał tajniki ponownego dojścia do mistrzowskiej dyspozycji.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.