Mistrzostwa Polski w skokach narciarskich w Zakopanem zostaną przełożone z 26 na 23 grudnia 2020. Rywalizacja w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia nie jest w tym roku możliwa. Najlepsi muszą wcześniej niż zwykle wyruszyć na Turniej Czterech Skoczni, aby przejść obowiązkowe testy na obecność koronawirusa.
Konkurs świąteczny cieszył się olbrzymią popularnością wśród telewidzów. Skoki narciarskie doskonale komponowały się z klimatem bożonarodzeniowego obiadu w towarzystwie rodziny. W pandemicznym 2020 roku zmagania 26 grudnia nie byłyby jednak możliwe. Czołowi zawodnicy będą już bowiem w drodze na Turniej Czterech Skoczni, gdzie jeszcze tego dnia przejdą testy na obecność koronawirusa Sars-Cov-2.
W zawodach zabrakłoby jednak nie tylko najlepszych, ale też zaplecza polskich skoków. 27 grudnia ma odbyć się bowiem Puchar Kontynentalny w Engelbergu. Wyjazd do Szwajcarii musi nastąpić dzień wcześniej. W tej sytuacji na skoczni w Zakopanem nie zobaczylibyśmy kilkunastu najlepszych skoczków.
Taka rywalizacja nie miałaby żadnego sensu. Stąd konieczność znalezienia innego terminu – zadanie niezbyt łatwe, bo kalendarz skoków jest (przynajmniej na tę chwilę) bardzo zapełniony. Najlepszym rozwiązaniem ma być jednak przeprowadzenie zmagań w środę 23 grudnia – niezmiennie na Wielkiej Krokwi w Zakopanem.
Walkę o tytuł najlepszego skoczka w Polsce pokaże Telewizja Polska. Na razie kwestią do ustalenia pozostaje godzina konkursu.
Po raz ostatni polscy skoczkowie rywalizowali o tytuł mistrza kraju dzień przed Wigilią w 2014 roku. Wówczas w Wiśle zwyciężył Piotr Żyła, a sensacyjnym wicemistrzem został Adam Ruda. Brąz zdobył Jan Ziobro. W zawodach nie skakał wracający do zdrowia Kamil Stoch.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.