Podczas losowania par 1/8 finału Ligi Mistrzów fortuna nie była przychylna ani dla Paris Saint-Germain, ani dla FC Barcelona. Giganci trafili na siebie już na tym etapie, a według dziennika "As" losy dwumeczu mogą zdecydować o przyszłości Kyliana Mbappe. Jeśli paryżanie nie awansują do ćwierćfinału, napastnik najprawdopodobniej nie odnowi kontraktu z klubem.
Mbappe przeszedł do PSG w 2017 roku z Monaco. Młody Francuz podpisał wówczas pięcioletni kontrakt do 2022 roku, ale jak dotąd nie zgodził się na odnowienie umowy, mimo że w Paryżu proponowano mu znaczną podwyżkę. Zawodnik zwleka z decyzją, ponieważ wie, że może nie mieć lepszej okazji do opuszczenia klubu w najbliższej przyszłości.
21-letni napastnik nie wyklucza pozostanie w PSG, ale chce mieć pewność, że jest w stanie walczyć z tym zespołem o zwycięstwo w Lidze Mistrzów. W poprzednim sezonie drużyna Thomasa Tuchela dotarła do finału, w którym przegrała jednak z Bayernem Monachium. Teraz Mbappe chciałby przynajmniej awansu do ćwierćfinału i pokonania Barcelony.
Jeśli Mbappe nie zdecyduje się na odnowienie umowy, PSG będzie musiało rozważyć sprzedaż piłkarza w 2021 roku. W ten sposób klub odzyskałby zainwestowane w zawodnika pieniądze. Czekanie oznacza ryzyko odejścia Francuza za darmo. O pozostaniu na Parc des Princes bezpośrednio nie powinna też decydować pensja napastnika, który inkasuje obecnie 17,5 miliona euro rocznie, czyli o prawie 20 milionów mniej od Neymara.
Według "Asa" najbardziej prawdopodobnym kierunkiem dla Mbappe ma być Real Madryt. W praktyce Barcelona pokonując PSG, może przyczynić się do wzmocnienia największego rywala w Hiszpanii. Nazwisko Francuza często pada też w kontekście Liverpoolu i Juergena Kloppa, który widzi w piłkarzu idealne uzupełnienie jego systemu taktycznego.
18:45
Olympique Marsylia
15:00
Olympique Lyon
17:00
Le Havre
19:05
Toulouse FC
13:00
Lille OSC
15:15
Paris FC
15:15
FC Lorient
15:15
RC Strasbourg
18:45
Paris Saint-Germain
18:45
Angers SCO
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1028 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.