Mairis Briedis po zwycięstwie w turnieju World Boxing Super Series szuka nowych wyzwań. Mistrz kategorii junior ciężkiej nie myśli bynajmniej o rewanżu z Krzysztofem Głowackim, a o przenosinach do królewskiej dywizji wagowej. Łotysz w marcu ma zaboksować w najcięższej wadze. Jego obóz sondował możliwość konfrontacji z Mariuszem Wachem. Więcej o boksie w piątkowym magazynie "Ring TVP Sport". Zapraszamy od godziny 17:55 do TVP Sport, TVPSPORT.PL i naszej aplikacji mobilnej.
Mairis Briedis we wrześniu ubiegłego roku pokonał Yuniela Dorticosa i został triumfatorem World Boxing Super Series. W półfinale z kolei w skandalicznych okolicznościach znokautował Krzysztofa Głowackiego. I choć zapowiadał chęć rewanżu z Polakiem, to teraz zmienił priorytety.
– Między nami, jak wszyscy mówią, sprawa jeszcze nie jest załatwiona, więc skończmy ją. Żeby wszystko było dobrze, po dżentelmeńsku. Bez niedozwolonych ciosów, a wyłącznie z pięknym boksem – mówił w październiku w rozmowie z Sebastianem Szczęsnym o ewentualnym rewanżu z wałczaninem. Skończyło się tylko na zapowiedziach.
"Główka" z kolei skoncentrowany jest na mistrzowskim starciu z Lawrencem Okoliem. Pojedynek zaplanowano 20 marca w Wielkiej Brytanii.
36-latek chce raz jeszcze spróbować sił w krainie olbrzymów. Między liny ma powrócić w marcu, pod uwagę brane są dwie lokalizacja – rodzinna Ryga lub Niemcy, bowiem pozostaje w bliskiej komitywie z tamtejszą grupą promotorską Sauerland Event.
Współpracownicy mistrza federacji IBF od kilku tygodni rozglądają się za potencjalnym rywalem. Na szczycie listy był Mariusz Wach, który pomimo porażki z Hughie'em Furym wciąż pozostaje wartościowym nazwiskiem. 41-latek na razie jednak koncentruje się na wyleczeniu urazów. Zmaga się m.in. z kontuzją łokcia.
Zmiana kategorii wagowej przez Briedisa może oznaczać dobre wiadomości dla innych polskich pięściarzy. Łotysz może bowiem zrzec się tytułu IBF, a w czołówce rankingu International Boxing Federation znajdują się Krzysztof Włodarczyk (5. miejsce, przy czym pozycja 1. i 2. nie jest obsadzona), Mateusz Masternak (13.) i Michał Cieślak (14.).
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.