Tom Brady, najstarszy aktywny gracz w NFL, prowadzi Tampa Bay do finału Super Bowl. Dla Buccaneers jest to pierwszy od 2003 roku, dla wybitnego rozgrywającego już dziesiąty. Jak do tego doszło?
Tom Brady, zmienił trenerów. Zmienił konferencje. Zmienił miasta. Zmienił strefy klimatyczne. W sierpniu skończył 43 lata. W tym wieku gracze NFL najczęściej grają w golfa, odbudowują więzi z rodziną lub realizują nowe przedsięwzięcia biznesowe.
To, czego nie robią, to gra w NFL. Nie decydują się na podpisanie kontraktów z podupadłymi firmami. Raczej nie wygrywają trzech kolejnych meczów playoff na wyjeździe, nie wprowadzają drużyn do Super Bowl. No chyba, że tym zawodnikiem jest Tom Brady. Zagra w swoim 10. Super Bowl, udowadniając, że wciąż może rywalizować na najwyższym poziomie za sprawą tego, jak na nowo odkrył siebie w Tampa Bay.
Po tym, jak Buccaneers wygrali z Green Bay Packers, pozostał już tylko jeden mecz w tym dziwacznym, bezładnym sezonie i będzie w nim grał właśnie Brady.
Podpisał kontrakt z Tampa Bay w marcu, odchodząc z najbardziej utytułowanej drużyny najnowszej ery NFL do jednej z najmniej utytułowanych. Tak dla wyzwania, jak i dla zmiany.
If you just took Tom Brady's last five seasons ...
— NFL on ESPN (@ESPNNFL) January 26, 2021
Is it a HOF-worthy resume? pic.twitter.com/FFdTqQD8IY
"Can I say hi to my son?"
— ESPN (@espn) January 24, 2021
This Tom Brady interaction ��
(via @NFL)pic.twitter.com/0Df7jr702i
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.