| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Ekstraklasa wspólnie z adidas zaprezentowała Conext 21 Ekstraklasa PRO – nową piłkę przeznaczoną dla polskich ligowców. Od startu rundy rewanżowej będą nią rozgrywane wszystkie mecze najwyższej klasy rozgrywkowej w kraju.
Współpraca adidas i Ekstraklasy S.A. trwa od 2014 roku. W tym czasie na polskich boiskach kibice oglądali już siedem specjalnych modeli piłek kultowej marki, między innymi Brazucę, Errejotę, Krasavę, Telstar czy Uniforię. Nowy, ósmy już model, bazuje na adidas Conext 21. Złożony jest z sześciu paneli, które tworzą wyjątkowy, dynamiczny wzór, nawiązując do jedności sześciu kontynentalnych federacji piłki nożnej. Bezszwowa konstrukcja i znak jakości FIFA Quality Pro stwarzają warunki do doskonałych osiągów na boisku.
– adidas to nasz sprawdzony i wieloletni partner. Piłki, które nam dostarcza, są na najwyższym światowym poziomie i nie inaczej jest tym razem. Ekstraklasa PRO zarówno wizualnie, jak i technicznie, całkowicie spełnia nasze oczekiwania i mamy nadzieję, że będzie ona niezmiennie cieszyć wszystkich kibiców i miłośników piłki nożnej – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.
– Najnowszy topowy produkt marki adidas trafia do wszystkich klubów najwyższej polskiej klasy rozgrywkowej. Jestem przekonany, że zrobią z niej dobry użytek, a kibice zobaczą wiele bramek i pięknych akcji. Jesteśmy dumni, bo współpraca z Ekstraklasą jest dla marki adidas jednym z kluczowych partnerstw – dodał przedstawiciel firmy, Krzysztof Łuczakowski.