Choć świat snookera jest pełen barwnych postaci i trudno je sklasyfikować w jednym zestawieniu, nie każdy może się pochwalić tyloma ekscentrycznymi akcjami, co Mark Williams.
Przed ponad dwoma laty Williams obiecał, że w przypadku wygrania World Snooker Championship przyjdzie na konferencję prasową zupełnie nagi. Mecz z Johnem Higginsem był jednym z najlepszych finałów w historii i zakończył się wynikiem 18–16, a Mark obietnicy dochował. Najwyraźniej nie rzuca słów na wiatr i wparadował na spotkanie z prasą ubrany tak, jak natura go stworzyła, przykryty jedynie ręcznikiem.
– Trochę tu zimno, nieprawdaż? – powiedział na początek z rozbrajającym uśmiechem.
Pomysł narodził się po rozmowie z Barrym Hearnem – angielskim promotorem snookera i szefem firmy Matchroom Sport. Panowie zawarli dżentelmeńską umowę, że Williams będzie mógł zrobić wyjątek od standardowego dresscode'u. Był jeden warunek – Williams musiał choć trochę zakryć "kluczowe miejsca".
– Prezes powiedział, że nie nałoży na mnie kary, więc jestem! Co prawda ten ręcznik jest trochę niewygodny, ale nie mogłem nadużywać jego cierpliwości. Jeżeli wygram za rok, to zrobię to ponownie! Do tego zrobię gwiazdę! – obiecał Williams.
He's a man of his word...
— BBC Snooker (@BBCSnooker) May 7, 2018
As promised, Mark Williams has arrived for his press conference as world champion - naked! ��#bbcsnooker pic.twitter.com/yEF9h2MqMF
Snooker champ Mark Williams's wife drives fans mad with shock boozy sex tweethttps://t.co/hNEdSxrcpw pic.twitter.com/KcG8BZhSZM
— Daily Star (@dailystar) October 8, 2018
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1019 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.