Kibice z Nowej Zelandii dzięki nowoczesnej technologii będą mogli wirtualnie dopingować olimpijczyków i paraolimpijczyków w Tokio. Specjalna aplikacja i elektroniczne opaski nadgarstkowe umożliwią fanom wsparcie sportowców z tego kraju.
Jak poinformowali Nowozelandzki Komitet Olimpijski oraz główny sponsor reprezentacji tego kraju ANZ Bank, sportowcy zostaną wyposażeni w opaski elektroniczne z Bluetooth. Fani będą mogli za pomocą podobnej opaski lub przez aplikację New Zealand Team przesyłać „impulsy” wsparcia dla danego sportowca, a nawet krótkie wiadomości. Opaska po ich otrzymaniu będzie wibrować na ręku konkretnego olimpijczyka lub paraolimpijczyka.
— Nasi sportowcy czerpią wiele inspiracji ze wsparcia fanów, więc ze względu na sytuację pandemiczną proponujemy nowe sposoby przekazywania wsparcie kibiców. Wszyscy fani będą mogli pokazać swoim ulubionym sportowcom, że są z nimi myślami, choć fizycznie nie będzie ich w Japonii — powiedziała Antonia Watson, dyrektor wykonawcza banku-sponsora przedsięwzięcia, cytowana przez portal insidethegames.biz.
Sam pomysł opasek z wirtualnym wparciem i detale aplikacji zostały opracowane przy współudziale olimpijczyków i paraolimpijczyków z Nowej Zelandii.
We wtorek rząd Japonii zdecydował, że tegoroczne igrzyska w Tokio odbędą się bez udziału zagranicznych kibiców. Powodem są obawy związane z pandemią koronawirusa. Oficjalnie decyzja ma zostać ogłoszona jeszcze w marcu, po zdalnym spotkaniu z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim.
Sportowcy z Nowej Zelandii 117 medali w historii letnich igrzysk, w tym 18 na ostatnich w Rio de Janeiro 2016. Najbardziej medalowymi dyscyplinami w tym kraju są od lat wioślarstwo, lekkoatletyka, żeglarstwo i kajakarstwo.
93 - 107
Australia
82 - 87
USA
90 - 89
Słowenia
97 - 78
Australia
97 - 59
Argentyna
75 - 84
Francja
81 - 95
USA
94 - 70
Niemcy
87 - 95
Słowenia
97 - 77
Japonia
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.