Jak dokonać płatności?
Płatności można dokonać na godzinę przed każdą transmisją. Aby kupić bilet lub karnet należy kliknąć w okno transmisji widoczne na stronie sport.tvp.pl lub zuzel.tvp.pl.
Po jakim czasie od dokonania opłaty otrzymam kod dostępu?
Po dokonaniu opłaty drogą za pomocą SMSa kod dostępu zostanie wysłany maksymalnie w ciągu 5 minut. W przypadku zakupu kodu za pomocą przelewu internetowego, kod dostępu otrzymamy w ciągu 24 godzin.
Gdzie wpisać otrzymany kod dostępu?
Należy kliknąć w okno transmisji, kod należy wpisać w puste miejsce na dole okna płatności oraz kliknąć „wyślij”.
Jeśli wykupiłem karnet na cały sezon czy muszę wpisywać ponownie kod jeśli aktywowałem go już przy okazji pierwszej transmisji?
Kodu nie trzeba nigdzie już wpisywać po raz drugi. Po kliknięciu w okno transmisji materiał uruchomi się sam.
Do czego uprawnia jednorazowy bilet?
Bilet uprawnia do oglądania całej pojedynczej kolejki, czyli dwóch meczy rozgrywanych jednego dnia.
Czy po zakupieniu karnetu na cały sezon mogę oglądać go na różnych komputerach?
Zakupiony kod można wykorzystać wyłącznie na jednym komputerze, na którym został aktywowany. Jeśli po aktywacji kodu na danym komputerze sformatujemy dysk lub przeinstalujemy system operacyjny, zapamiętany wcześniej kod karnetu zostanie usunięty i nie będziemy mieć dalszego dostępu do transmisji na żywo.
Mój komputer spełnia wymagania techniczne, ale nie mogę odtworzyć transmisji - pojawia się czarne okno player'a.
Transmisje są nadawane z tzw. DRM-em, który chroni je przed nielegalnym kopiowaniem. DRM może nie "współpracować" z niektórymi programami lub kodekami zainstalowanymi na Państwa komputerach. Może się zdarzyć, że DRM - a więc i cała transmisja nie będzie działać na komputerze z zainstalowanym programem ALLPlayer. Odinstalowanie tego programu wraz z towarzyszącymi mu kodekami może rozwiązać problem.
Jak sprawdzić czy mój komputer odtworzy transmisję z DRM-em?
Po uruchomieniu transmisji, ale przed kupieniem biletu można to sprawdzić klikając na niebieski przycisk "Przetestuj działanie DRM". Przycisk znajduje się po prawej stronie okna transmisji, na dole.
Co zrobić jeśli mój komputer nie może odtworzyć transmisji z DRM-em?
Do odtwarzania transmisji z DRM-em niezbędna jest aktualna wersja programu Windows Media Player. Warto również odinstalować wszystkie inne programy do odtwarzania multimediów, jakie mamy na komputerze. Jeśli nie pomoże żadna z tych akcji, należy przeinstalować cały system Windows i upewnić się, że wszystkie zalecane przez producenta aktualizacje zostały poprawnie zainstalowane.
Przypominamy jednak, że przeinstalowanie systemu oznacza utratę kodu dostępu - w takiej sytuacji prosimy o kontakt na adres portal@tvp.pl. W treści maila należy opisać problem oraz uwzględnić adres mailowy lub/i numer telefonu podane wcześniej podczas zakupu kodu.
Zapraszamy także na naszą stronę pomocy, gdzie w zakładce częste pytania www.tvp.pl/pomoc/czeste-pytania - wyjaśniamy wiele problemów jakie ew. mogą wystapić na Twoim komputerze?
WAŻNE: Transmisje live Ekstraligii Żużla można oglądać po wykupieniu kodu jedynie na terytorium Polski.
W sezonie 2010 rozgrywki CenterNet Mobile Speedway Ekstraligi można oglądać na stronach sport.tvp.pl wyłącznie po wykupieniu specjalnego pakietu. Pakiet jest ważny przez 30 dni i umożliwia oglądanie transmisji ze wszystkich meczów w tym czasie. Koszt pakietu to 19,90 złotych (z VAT). Opłaty można dokonać wyłącznie online: kartą płatniczą lub przekazem/ przelewem bankowym. Wszystkie materiały wideo na żądanie (klipy, skróty, komentarze) po zakończeniu transmisji będą dostępne bezpłatnie na stronach TVP.
Uwaga:
Zanim kupisz pakiet rozgrywek Ekstraligi żużlowej:
Jak dokonać płatności?
Po jakim czasie od dokonania opłaty otrzymam kod dostępu?
Po dokonaniu opłaty kartą płatniczą kod dostępu zostanie wysłany na adres mailowy podany w formularzu Dotpay w ciągu 24 godzin. W przypadku opłaty przekazem/ przelewem bankowym - czas wysłania maila z zakupionym kodem dostępu może się wydłużyć.
Gdzie wpisać otrzymany kod dostępu?
Należy kliknąć w okno transmisji na stronie sport.tvp.pl lub zuzel.tvp.pl, po kliknięciu otworzy się okno "pozyskiwania praw użytkowania treści multimedialnych" (tzw. okno płatności) i otrzymany mailem kod dostępu należy przekopiować (nie przepisywać !) do pola "jeśli masz już kod dostępu wpisz go tutaj", oraz kliknąć „aktywuj kod”.
Jeśli wykupiłem pakiet, czy muszę wpisywać ponownie kod jeśli aktywowałem go już podczas pierwszej transmisji?
Kodu nie trzeba nigdzie już wpisywać po raz drugi. Po kliknięciu w okno transmisji materiał uruchomi się sam.
Czy po zakupieniu pakietu mogę oglądać transmisje na różnych komputerach?
Zakupiony kod można wykorzystać wyłącznie na jednym komputerze, na którym został aktywowany. Jeśli po aktywacji kodu na danym komputerze sformatujemy dysk lub przeinstalujemy system operacyjny, zapamiętany wcześniej kod dostępu zostanie usunięty i nie będziemy mieć dalszego dostępu do transmisji na żywo.
Wykupiłem 30 dniowy pakiet, ogladałem już transmisje, a teraz ponownie muszę podawać kod dostepu i nie jest on akceptowany.
Wraz z aktywacją zakupionego kodu dostępu na komputerze użytkownika instalowana jest licencja, która umożliwia dostęp "na żywo" do meczy żużlowych przez 30 dni. Kolejne uruchomienia transmisji "na żywo" na tym samym komputerze - nie wymagają ponownego podawania kodu. Jeśli w czasie kiedy 30 dniowy kod dostępu powninen umożliwić kolejny dostęp do transmisji - otwiera się tzw. "okno sprzedaży" i wymagane jest ponowne wpisanie kodu dostępu, to oznacza, że licencja uprawniająca do korzystania z danego kodu na tym komputerze została zniszczona. Licencję mogą zniszczyć tylko niestandardowe działania podejmowane na komputerze użytkownika. Utrata licencji jest równoznaczna z utratą kodu dostępu. W takim przypadku dostęp do transmisji "na żywo" meczy żużlowych będzie możliwy po wykupieniu nowego pakietu.
Dlaczego nie mogę ogladać meczy live z zagranicy?
Ze względów licencyjnych, portal tvp.pl ma prawo emisji transmisji meczów żużla jedynie na terenie Polski.
Mój komputer spełnia wymagania techniczne, ale nie mogę odtworzyć transmisji - pojawia się czarne okno player'a.
Transmisje są nadawane z tzw. DRM-em, który chroni je przed nielegalnym kopiowaniem. DRM może nie "współpracować" z niektórymi programami lub kodekami zainstalowanymi na Państwa komputerach. Może się zdarzyć, że DRM - a więc i cała transmisja nie będzie działać na komputerze z zainstalowanymi kodekami K-Lite Codec Pack lub programem ALLPlayer. Odinstalowanie tego programu wraz z towarzyszącymi mu kodekami może rozwiązać problem.
Jak sprawdzić czy mój komputer odtworzy transmisję z DRM-em?
Po uruchomieniu transmisji ale przed kupieniem 30-dniowego pakietu można to sprawdzić klikając na niebieski przycisk "Przetestuj działanie DRM". Przycisk znajduje się po prawej stronie okna transmisji, na dole.
Co zrobić jeśli mój komputer nie może odtworzyć transmisji z DRM-em?
Do odtwarzania transmisji z DRM-em niezbędna jest aktualna wersja programu Windows Media Player. Warto również odinstalować wszystkie inne programy do odtwarzania multimediów, jakie mamy na komputerze. Jeśli nie pomoże żadna z tych akcji, należy przeinstalować cały system Windows i upewnić się, że wszystkie zalecane przez producenta aktualizacje zostały poprawnie zainstalowane.
Przypominamy jednak, że przeinstalowanie systemu oznacza utratę kodu dostępu - w takiej sytuacji prosimy o wysłanie maila z naszej strony kontaktu www.tvp.pl/o-tvp/kontakt . W treści maila należy opisać problem oraz uwzględnić adres mailowy podany podczas zakupu kodu.
Uwaga: w trakcie transmisji możesz się z nami skontaktować na GG nr 3345817
Zapraszamy także na naszą stronę pomocy, gdzie w zakładce częste pytania www.tvp.pl/pomoc/czeste-pytania - wyjaśniamy wiele problemów jakie mogą wystąpić na Twoim komputerze!
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.