Jak dokonać płatności?Płatności można dokonać na godzinę przed każdą transmisją. Aby kupić bilet lub karnet należy kliknąć w okno transmisji widoczne na stronie sport.tvp.pl lub zuzel.tvp.pl.Po jakim czasie od dokonania opłaty otrzymam kod dostępu?Po dokonaniu opłaty drogą za pomocą SMSa kod dostępu zostanie wysłany maksymalnie w ciągu 5 minut. W przypadku zakupu kodu za pomocą przelewu internetowego, kod dostępu otrzymamy w ciągu 24 godzin.Gdzie wpisać otrzymany kod dostępu?Należy kliknąć w okno transmisji, kod należy wpisać w puste miejsce na dole okna płatności oraz kliknąć „wyślij”.Jeśli wykupiłem karnet na cały sezon czy muszę wpisywać ponownie kod jeśli aktywowałem go już przy okazji pierwszej transmisji?Kodu nie trzeba nigdzie już wpisywać po raz drugi. Po kliknięciu w okno transmisji materiał uruchomi się sam.Do czego uprawnia jednorazowy bilet?Bilet uprawnia do oglądania całej pojedynczej kolejki, czyli dwóch meczy rozgrywanych jednego dnia.Czy po zakupieniu karnetu na cały sezon mogę oglądać go na różnych komputerach?Zakupiony kod można wykorzystać wyłącznie na jednym komputerze, na którym został aktywowany. Jeśli po aktywacji kodu na danym komputerze sformatujemy dysk lub przeinstalujemy system operacyjny, zapamiętany wcześniej kod karnetu zostanie usunięty i nie będziemy mieć dalszego dostępu do transmisji na żywo.Mój komputer spełnia wymagania techniczne, ale nie mogę odtworzyć transmisji - pojawia się czarne okno player'a.Transmisje są nadawane z tzw. DRM-em, który chroni je przed nielegalnym kopiowaniem. DRM może nie "współpracować" z niektórymi programami lub kodekami zainstalowanymi na Państwa komputerach. Może się zdarzyć, że DRM - a więc i cała transmisja nie będzie działać na komputerze z zainstalowanym programem ALLPlayer. Odinstalowanie tego programu wraz z towarzyszącymi mu kodekami może rozwiązać problem.Jak sprawdzić czy mój komputer odtworzy transmisję z DRM-em?Po uruchomieniu transmisji, ale przed kupieniem biletu można to sprawdzić klikając na niebieski przycisk "Przetestuj działanie DRM". Przycisk znajduje się po prawej stronie okna transmisji, na dole.Co zrobić jeśli mój komputer nie może odtworzyć transmisji z DRM-em?Do odtwarzania transmisji z DRM-em niezbędna jest aktualna wersja programu Windows Media Player. Warto również odinstalować wszystkie inne programy do odtwarzania multimediów, jakie mamy na komputerze. Jeśli nie pomoże żadna z tych akcji, należy przeinstalować cały system Windows i upewnić się, że wszystkie zalecane przez producenta aktualizacje zostały poprawnie zainstalowane.Przypominamy jednak, że przeinstalowanie systemu oznacza utratę kodu dostępu - w takiej sytuacji prosimy o kontakt na adres portal@tvp.pl. W treści maila należy opisać problem oraz uwzględnić adres mailowy lub/i numer telefonu podane wcześniej podczas zakupu kodu.Zapraszamy także na naszą stronę pomocy, gdzie w zakładce częste pytania www.tvp.pl/pomoc/czeste-pytania - wyjaśniamy wiele problemów jakie ew. mogą wystapić na Twoim komputerze?