Dla norweskich mediów supergwiazdą piłkarskiej Bundesligi jest napastnik Borussii Dortmund Erling Braut Haaland, ale przyznają, że znajduje się w cieniu Roberta Lewandowskiego z Bayernu Monachium. Dziennikarze podkreślają, że obaj rywalizują też na polu zegarków.
Podczas gali "FIFA the Best" w grudniu, gdy Lewandowski odbierał nagrodę dla najlepszego piłkarza, zauważono na jego ręku zegarek marki Audemars Piguet, model Royal Oak Tourbillon. W marcu norwescy znawcy tej branży zauważyli na profilu Haalanda w mediach społecznościowych, że zmienił swojego Rolexa również na Audemars Piguet, lecz na model Royal Oak Skeleton.
Jak obliczył dziennik "Dagbladet", zegarek Haalanda kosztuje w Norwegii około 110 tysięcy euro, lecz w tym kraju nie jest to fortuna, ponieważ za tę sumę można kupić zaledwie dziesięć metrów kwadratowych mieszkania. Gazeta podkreśliła, że wśród sportowców zdecydowanie wyróżnia się zwycięzca biathlonowego Pucharu Świata Johannes Thingnes Boe, który nie tylko ma zegarek o wyjątkowej wartości, ale w odróżnieniu od piłkarzy używa go w pracy, podczas startów.
Ekspert branży zegarkowej Sigmund Sagberg Andersen wyjaśnił, że piłkarze kupują drogie zegarki nie tylko na pokaz, lecz jest to rodzaj bardzo dobrej inwestycji, ponieważ rzadkie egzemplarze cały czas drożeją na rynku wtórnym.
– Boe jednak nie kupił swojego zegarka, bo jest ambasadorem marki Richard Mille, a jego egzemplarz RM 67-02 Automatic Extra Flat jest jedynym w swoim rodzaju. Sportowiec brał udział w jego projektowaniu i nie można go kupić. Jeżeli chodzi o wartość rynkową, to może wynosić nawet pół miliona euro – ocenił.
– Podczas strzelania zegarek można zwykle zauważyć prawej ręce biathlonisty, tak aby uchwyciły go kamery i takich momentów jest podczas jednego startu wiele. Piłkarzom dla prezentacji swoich pozostają konferencje prasowe i media społecznościowe – skomentował "Dagbladet".
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.