Mówi się, że z góry lepiej widać. Ale za to z dołu lepiej słychać. Puste, pandemiczne trybuny i akredytacja licencjonowanego nadawcy pozwalają uszczknąć nieco więcej z pobliża kadry. Na meczu Węgry – Polska ponownie postanowiłem z tego skorzystać.
Pierwszą połowę meczu z Węgrami spędziłem na trybunie prasowej. Chciałem sprawdzić, jak działa nowa koncepcja taktyczna Paulo Sousy. Nie działała. Po 20 minutach wydawało się, że na dobre postanowił wrócić jednak do czwórki z tyłu, ale potem, gdy wynik nas do tego zmusił, graliśmy bardzo ofensywnym 3-4-3 z trzema, klasycznymi napastnikami i Kamilem Jóźwiakiem i Arkadiuszem Recą na bokach.
W przedmeczowym studiu @RadekP92 robił przegląd węgierskiej prasy i pokazywał tekst-poradnik dziennikarzy, by Lewandowskiego traktować maksymalnie ostro. No to wzięli sobie do serca obrońcy, co jeden to wskakuje w buty Davida Abrahama. Nie wstrzymują łokietków.
— Marcin Borzęcki (@m_borzecki) March 25, 2021
Węgrzy nie mieli Ramosa, ale mieli świetnie działający kolektyw obrońców, którzy cały czas pomagali sobie łokciami i dłońmi, dosłownie uwieszając się na "Lewym". Już po 30 minutach nerwowo kręcił głową. Marco Rossi nawet się z tym nie krył, krzycząc do swoich piłkarzy, by przerywali akcje Polaków faulami.
– Te rozgrywki potrzebują VAR-u. Gdyby dzisiaj był do dyspozycji, zapadłoby wiele zupełne innych decyzji. Zwłaszcza na naszą korzyść. Nasi rywale bazowali na dobrej obronie, przewidywaniu i kontratakach. Bronili się głęboko. Pracowaliśmy nad tym, ale niestety tylko przez jeden trening. Musimy być w tym lepsi – ocenił Sousa na pomeczowej konferencji.
Wiary i walki naszym nie można było odmówić. Widać było, że przy nowym szefie każdy daje z siebie maksa. Widząc z odległości kilku metrów na jak dużej intensywności rozgrywany jest taki mecz, można się tylko zaśmiać na komentarze o "braku walki", które czytałem na Twitterze przed golami Piątka i Jóźwiaka. Naprawdę, to nie jest kwestia walki.
W czwartek mierzyliśmy się z ograniczoną piłkarsko, ale skoncentrowaną, solidną drużyną, która miała swój styl i plan na to spotkanie. Na szczęście nie do końca udało jej się go zrealizować. Brawa dla zmienników i dla trenera za decyzje. To był dziwny mecz. Ale przynajmniej nie było nudy.
Można było wyjść tylko z @lewy_official i liczyć na kontrę. Chcemy grać inaczej, ofensywnie to takie mecze będą się zdarzać- i dobrze, tylko już bez tych banalnych błędów...Ps. A kiedy w meczu o punkty przegrywaliśmy 2-0 i 3-2 na wyjeździe i zdobyliśmy punkt?
— Zbigniew Boniek (@BoniekZibi) March 25, 2021
„Tak, gdybym mógł zacząć ten mecz jeszcze raz, wybrałbym inny skład” - mówi @paulomcdsousa w rozmowie z @SzymonBorczuch na antenie @sport_tvppl.
— s_parfjanowicz (@parfjanowicz) March 25, 2021
Tak, potrzebowaliśmy kogoś kto ryzykuje, uczy się i przyznaje do błędów. Szanuję bardzo.@sport_tvppl pic.twitter.com/CpN1LHnA4L
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.