Henryk Kasperczak, były znakomity piłkarz i trener z uczuciem niedosytu przyjął porażkę 1:2 reprezentacji Polski z Anglią w środowym meczu eliminacji mistrzostw świata 2022 w Katarze. – Można było wyrwać ten jeden punkt – powiedział.
Zdaniem Kasperczaka spotkanie na stadionie Wembley w wykonaniu biało-czerwonych miało dwa oblicza.
– W pierwszej połowie ze smutkiem patrzyłem na to, jak grali nasi piłkarze. W ofensywie po prostu nie zaistnieliśmy. Nie było jednej, składnej akcji, strzału, nie mówiąc już jakiś okazjach bramkowych. Na dodatek przegrywaliśmy 0:1, choć Anglicy nic wielkiego nie grali, ale nam przytrafił się błąd, po którym dostali karnego – stwierdził.
Jeden z bohaterów remisowego meczu z Anglikami z 1973 roku był natomiast zadowolony z postawy biało-czerwonych po przerwie.
– Za to reakcja w drugiej połowie była dobra, podeszliśmy wyżej, zaczęliśmy prowokować rywala, wyprowadzać kontrataki. Wyrównująca bramka padła po ogromnym błędzie rywala, ale ten błąd został wymuszony. W pierwszej połowie nie było takich prób. Dobre były też zmiany, zwłaszcza Kamila Jóźwiaka i Arkadiusza Milika. Uważam, że ten drugi powinien zagrać od początku, a nie Karol Świderski. Milik jest zdecydowanie bardziej doświadczonym i znanym piłkarzem, jego nazwisko robiłoby większe wrażenie na rywalach – podkreślił.
Na @sport_tvppl o tym, czego najbardziej brakowało mi w marcowych meczach i co razi mnie w ustawieniu 3-5-2: brak lewonożnego stopera, co przekłada się na ograniczone możliwości w ataku.https://t.co/GdVFlPHdAd
— Marcin Borzęcki (@m_borzecki) April 1, 2021
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.