Cztery miesiące rywalizacji najlepszych graczy FIFA 21 w Polsce, 20 transmisji telewizyjnych na antenie TVP Sport i rosnąca oglądalność online na platformach Facebook, Twitch oraz YouTube na poziomie 1,9 miliona wyświetleń. Trzeci sezon rozgrywek Ekstraklasa Games dobiegł końca, a triumfatorem został reprezentujący barwy Legii Warszawa Gracjan "Polako" Gołębiewski.
Trzeci sezon rozgrywek Ekstraklasa Games był rekordowym pod względem częstotliwości transmitowania spotkań oraz ich oglądalności. Na antenie TVP Sport odbyło się aż 20 transmisji, a zmagania najlepszych graczy FIFA 21 w Polsce były pokazywane równolegle również w Internecie – na Facebooku, Twitchu oraz YouTube. Najbardziej prestiżowy turniej w kraju śledziło średnio 17,5 tys. widzów w telewizji, a do tego zanotowano 1,9 mln. wyświetleń transmisji online. Zwieńczone marcowymi Finałami Sezonu rozgrywki były wyjątkowe z jeszcze jednego względu. W trzecim sezonie doszło bowiem do podziału na dywizje Ekstraklasa Games Pro dla zawodowych graczy FIFA 21, a także Ekstraklasa Games Open by Guseppe, które umożliwiają wejście do profesjonalnego świata esportu amatorom.
– Za nami trzeci, ale zarazem najbardziej intensywny sezon w historii Ekstraklasa Games. Łącznie odbyło się aż 20 transmisji na antenie TVP Sport i była to najwyższa liczba produkcji TV ze wszystkich dotychczasowych edycji. Turniej rozwija się z roku na rok pod każdym względem. Także pod kątem sponsorów, którym bardzo chciałbym podziękować za to, że byli z nami w trakcie trzeciej edycji. W tym sezonie mieliśmy aż siedmiu oficjalnych partnerów, czyli o czterech więcej niż przed rokiem i każdy z nich miał swój istotny wkład w zwiększenie atrakcyjności turnieju – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.
W tym sezonie do otwartych rozgrywek (również do rozgrzewkowego Monte Snack Draft) odnotowano 7,7 tys. zgłoszeń. Najlepsi dwaj zawodnicy z wspomnianego turnieju Ekstraklasa Games Open by Guseppe zdobyli możliwość gry na Finałach Sezonu Ekstraklasa Games, gdzie razem z profesjonalistami walczyli o mistrzowski tytuł oraz szansę gry w kwalifikacjach do Mistrzostw Świata.
Zmagania transmitowane w telewizji cieszyły się średnio prawie ośmiokrotnie większą oglądalnością w porównaniu do ubiegłego sezonu. W szczycie rywalizację uczestników trzeciego sezonu Ekstraklasa Games śledziło w TV aż 102 tys. widzów TVP Sport, co prawie dwukrotnie przebiło wynik z ubiegłej edycji. Ponad 320 publikacji poświęconych turniejowi we wszystkich mediach społecznościowych Ekstraklasy wygenerowało łączny zasięg ponad 8,43 mln, a same tylko posty z oznaczeniem Oficjalnych Partnerów to 4,13 mln zasięgu na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Regularna komunikacja na temat Ekstraklasa Games była także prowadzona na kanałach social media klubów, TVP Sport oraz partnerów.
���� 4 miesiące zmagań najlepszych graczy, 20 transmisji telewizyjnych na antenie @sport_tvppl, prawie 2 mln wyświetleń online – za nami rekordowy sezon Ekstraklasa Games!
— PKO BP Ekstraklasa �� (@_Ekstraklasa_) April 1, 2021
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.