Już 10 kwietnia rozpoczną się Młodzieżowe Mistrzostwa Świata w boksie, które po raz pierwszy w historii odbędą się w Polsce. Niemal pięciuset zawodników z 66 krajów przez dwa tygodnie będzie rywalizowało o medale w Kielcach. Czy Polska jest dobrze przygotowana do mistrzostw? Jak pandemia i obostrzenia wpływają na organizację imprezy? Kto wspiera przedsięwzięcie od strony finansowej? O tym wszystkim opowiedział nam Grzegorz Nowaczek, prezes Polskiego Związku Bokserskiego. Młodzieżowe Mistrzostwa Świata w boksie tylko w TVP Sport, na stronie TVPSPORT.PL oraz w aplikacji mobilnej.
Mateusz Fudala, TVPSPORT.PL: – Polska jest dobrze przygotowana do mistrzostw?
Grzegorz Nowaczek, prezes PZB: – To już ostatnia prosta, końcówka przygotowań. Stworzyliśmy dobry, zgrany sztab organizacyjny i myślę, że jesteśmy gotowi do przeprowadzenia tej imprezy. Co drugi dzień mamy telekonferencję, na której ustalamy co zostało zrobione, a co jeszcze jest do zrobienia. Dobrze się uzupełniamy.
– Pandemia mocno utrudnia organizację?
– Jest bardzo dużo pracy, ale radzimy sobie. Mieliśmy już pierwszą wizytę oficjeli z AIBA, którzy zrobili rekonesans pod kątem przestrzegania obostrzeń i wystawili nam bardzo dobrą ocenę. Jestem dobrej myśli.
– Kiedy przyjadą pierwsze reprezentacje?
– Pierwsze kadry już są, m.in. Meksyk, Mongolia i Indie. Przyjedzie prawie pięciuset zawodniczek i zawodników z 66 krajów. To duże wyzwanie, by minimalizować ryzyko zakażenia i oddzielić te ekipy, ale jesteśmy na to przygotowani. Mamy rozpisany co do minuty harmonogram, którego zamierzamy się trzymać, dlatego też zawodnicy będą przyjeżdżali na halę pół godziny przed walką. Ponadto, codziennie będziemy przeprowadzać testy antygenowe. Porozumieliśmy się z firmą, która rozłoży przed halą namiot, w którym będziemy testować zawodników.
– Do Polski przyjadą też przedstawiciele światowej organizacji boksu AIBA?
– Tak, przyjadą wszyscy dyrektorzy AIBA, prezesi kilku federacji oraz prezydent światowej organizacji Umar Kremlew, który przylatuje na otwarcie i zostanie do końca imprezy. Przy tej okazji zorganizujemy naradę dyrektorów AIBA w Polsce.
– Młodzieżowe mistrzostwa świata to także duże przedsięwzięcie pod względem finansowym.
– Pomaga nam wiele podmiotów, za co jesteśmy bardzo wdzięczni, a z kolejnymi finalizujemy podpisanie umów. Mogę ogłosić, że naszym partnerem jest Energa. Ściśle współpracujemy także z Urzędem Marszałkowskim, który jest współgospodarzem imprezy. Nasze działania wspiera także Ministerstwo Sportu oraz firma Suzuki.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.