| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Umysły ścisłe mają to do siebie, że najbardziej lubią melodie, które już znają. W Lechu Poznań raz jeszcze chcą zagrać hit z roku 2015.
W poprzednim Ekstraraporcie pisałem o kłopotach Bogdana Zająca i Dariusza Żurawia. Minęły trzy tygodnie i wszystko jest już w tych tematach jasne. Obaj trenerzy stracili pracę. Jagiellonię na razie próbuje ratować Rafał Grzyb, ale to zapewne jeszcze nie koniec tej historii. W Lechu kart jeszcze nie odkryli, ale wiele wskazuje na to, że spróbują zagrać znaną melodię. – Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem. Poprzez reminiscencje – przekonywał inżynier Mamoń w "Rejsie".
Lech z Maciejem Skorżą zdobył tytuł sześć lat temu i do dziś żyje tym wspomnieniem. Do dziś żyją tamtą melodią. Czy Skorża zdoła zagrać ją jeszcze raz? Ryzykowne. Z doświadczenia wiem, że powroty w piłce zazwyczaj się nie udają. Trener z Radomia będzie jednym z wyjątków? Otwartej głowy nie można mu odmówić. Z pewnością wiedział, jak wykorzystać wolny czas.
Nie zmienia to faktu, że Lech dojrzał do tej zmiany. Żuraw dostał dość czasu na odwrócenie niekorzystnego trendu. Jedziesz na mecz z Cracovią, która po raz ostatni wygrała w grudniu zeszłego roku. Strzelasz gola, wychodzisz na prowadzenie, a potem nagle stajesz i patrzysz, jak wszystko tracisz. W Krakowie wyglądało to tak, jakby piłkarzom zupełnie nie zależało.
Po meczu trener Dariusz Żuraw musiał odpowiadać na kilka bardzo podobnych pytań. Dziennikarze, zadając swoje za pomocą formularza, nie widzą poprzednich, więc powtórki są nieuniknione. Tak więc Żuraw musiał podczas konferencji kilkakrotnie odpowiadać na pytanie, czy widzi jeszcze szanse, by to dźwignąć. I z każdą kolejną odpowiedzią ten żar stygł. A na koniec trener stwierdził, że jest gotów na każdą decyzję zarządu. Po tym wszystkim wyglądał, jakby sam miał już tego dość. No bo przecież wyniki i styl gry Lecha w ostatnich miesiącach wymykają się jakiejkolwiek logice.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.