| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Legia Warszawa zostanie najlepiej punktującym mistrzem Polski od lat? Wojskowi już teraz mają dobry wynik, ale kolejnymi siedmioma meczami mogą to poprawić. Transmisja spotkania Lech – Legia już w niedzielę na antenach Telewizji Polskiej.
Piłkarze Legii Warszawa znajdują się na autostradzie do mistrzostwa Polski. Stołeczny zespół może zapewnić sobie tytuł na trzy kolejki przed końcem rozgrywek. Wojskowi mogą też zostać najsilniejszym triumfatorem PKO Ekstraklasy od lat.
Walczymy, trenujemy, jesteśmy gotowi 💪
— Legia Warszawa 👑 (@LegiaWarszawa) April 7, 2021
📸 @PartykaJanusz pic.twitter.com/tKg3cBQj6D
W idealnym scenariuszu dla Legii, wygrana we wszystkich meczach pozwoli warszawianom na zdobycie łącznie 72 punktów. To wynik, do którego nie docierali mistrzowie nawet wówczas, gdy rozgrywano 37 kolejek. Najbliżej był Piast Gliwice, który w sezonie 2018/2019 miał na koncie 70 ”oczek". Jego średnia zatrzymała się wtedy na poziomie 1,95/mecz.
Wojskowi w najbliższej kolejce zmierzą się z Lechem Poznań, który poszukuje nowego trenera. Spotkanie Wojskowych z Kolejorzem odbędzie się w niedzielę o godzinie 17:30. Transmisja na żywo w TVP 1, TVP Sport oraz online na TVPSPORT.PL i w naszej aplikacji mobilnej.
Średnie punktów/mecz mistrzów Polski
2020/2021 – obecnie 2,22 (Legia Warszawa – 51 punktów w 23 meczach, najlepszy możliwy wynik: 72 punkty w 30 meczach – 2,33)
2019/2020 – 1,86 (Legia Warszawa – 69 punktów w 37 meczach)
2018/2019 – 1,95 (Piast Gliwice – 72 punkty w 37 meczach)
2017/2018 – 1,89 (Legia Warszawa – 70 punktów w 37 meczach)
2016/2017 – 1,56 (Legia Warszawa – 58 (44*) punktów w 37 meczach)
2015/2016 – 1,62 (Legia Warszawa – 60 (43*) punktów w 37 meczach)
2014/2015 – 1,46 (Lech Poznań – 54 (43*) punkty w 37 meczach)
2013/2014 – 1,70 (Legia Warszawa – 63 (50*) punkty w 37 meczach)
2012/2013 – 2,23 (Legia Warszawa – 67 punktów w 30 meczach)
2011/2012 – 1,87 (Śląsk Wrocław – 56 punktów w 30 meczach)
2010/2011 – 1,87 (Wisła Kraków – 56 punktów w 30 meczach)
2009/2010 – 2,17 (Lech Poznań – 65 punktów w 30 meczach)
2008/2009 – 2,13 (Wisła Kraków – 64 punkty w 30 meczach)
2007/2008 – 2,56 (Wisła Kraków – 77 punktów w 30 meczach)
* – punkty dzielone przed rundą finałową. W trakcie liczenia bierzemy pod uwagę faktyczną liczbę.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.