Im bliżej końca sezonu, tym w coraz gorszej sytuacji jest FC Augsburg. Po piątkowej porażce z FC Koeln piłkarze Heiko Herrlicha włączyli się do walki o utrzymanie, więc nic dziwnego, że wściekły w rozmowie z dziennikarzami był Rafał Gikiewicz.
Od początku sezonu Augsburg nie jest drużyną, której oglądanie sprawiałoby przyjemność, natomiast jeszcze jesienią piłkarze Heiko Herrlicha przynajmniej regularnie punktowali i utrzymywali bezpieczny dystans do strefy spadkowej. Wiosną kilka razy powinęła im się jednak noga, a fanów irytować mogą zwłaszcza ich kiepskie mecze w ostatnich tygodniach. Mają za sobą serię czterech spotkań, w których zdobyli raptem punkt i ich sytuacja w tabeli mocno się pogorszyła. Z jednej strony mogą się pochwalić 4 punktami przewagi nad miejscem barażowym, z drugiej – drużyny za nimi rozegrały mniej spotkań, a kalendarz nie jest sprzymierzeńcem (wyjazdy do Stuttgartu i Monachium, Werder u siebie).
Kibiców zirytować mogła zwłaszcza bezradność Augsburga w piątkowej konfrontacji z FC Koeln. Kozły również starają się uniknąć degradacji, są nawet niżej w tabeli, lecz zaprezentowały zupełnie inną kulturę gry. Już po nieco ponad 30 minutach prowadziły 3:0 i dopiero dwa stracone gole po zmianie stron napędziły im strachu. To było jednak zbyt mało i z WWK Arena wywiozły cenne trzy punkty.
– Zostawiliśmy jaja w szatni w pierwszych 45 minutach tego spotkania. W drugiej połowie się przebudziliśmy, ale trudno z tego spotkania wyciągnąć coś pozytywnego – grzmiał w pomeczowej rozmowie z dziennikarzami.
W tym sezonie ligowym bramkarz wystąpił w 31 spotkaniach, w których dał się pokonać 47 razy. 6-krotnie zachował czyste konto. W piątek na placu pojawił się również Robert Gumny, który rozegrał swój najlepszy mecz w tym sezonie. Strzelił gola, był o włos od drugiego, jako prawo wahadłowy odważnie atakował rywali i groźnie dogrywał w pole karne.
1 - 2
Heidenheim
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.