Damian "natsu" Gajewski i Kamil "Riptorek" Soszyński zdobyli miejsce w reprezentacji Polski w eFutbolu. Czołowi gracze FIFA 21 w Polsce stworzyli wielkie esportowe widowisko. To były jedne z najciekawszych do oglądania spotkania w historii polskiego eFutbolu.
Finałowe mecze turnieju PZPN eFutbol pozwalający zdobyć miejsce w kadrze odbyły się 24 kwietnia. Rywalizacja o miejsce w reprezentacji odbyła się na Xboksie i PlayStation. Rozstrzygnięcie rywalizacji miało miejsce w momencie, kiedy jeden z graczy wygrał dwa dwumecze. Przedstawiciel drabinki wygranych miał na starcie jedno Best-of-2 przewagi. Na platformie Microsoftu zagrali Damian "natsu" Gajewski i Bartosz "bejott" Jakubowski. Na PlayStation rywalizowali Kamil "Riptorek" Soszyński i Jakub "cyanide" Mikołajewski.
Finał na Xboksie nie zawiódł. Bejott wygrał pierwszy dwumecz wynikiem 4:2 i zniwelował przewagę BO2, którą posiadał natsu przed startem rywalizacji. Kluczem do zwycięstwa była poukładana gra w środku pola i umiejętne wykorzystanie sztuczek technicznych. Decydujące o awansie Beset-of-2 miało inny charakter. W pierwszym spotkaniu Jakubowski ciągle atakował, ale był nieskuteczny i nie znalazł sposobu na umieszczenie piłki w siatce natsu. Przedstawiciel esportowej sekcji Śląska Wrocław miał raptem kilka sytuacji, ale każdą z nich kończył strzelaniem gola i na ostatnie spotkanie finału wyszedł z dwubramkową przewagą. Gajewski nie dał sobie wyrwać miejsca w kadrze podczas najważniejszego meczu na Xboksie. Spotkanie to było dużo bardziej nastawione na defensywę. Bejott zdołał strzelić dwie bramki, ale to natsu skradł show golem zza pola karnego w wykonaniu Ronaldo Nazário i to on uzyskał miejsce w kadrze narodowej spełniając marzenie z dzieciństwa.
Porażka Riptorka z cyanidem w finale drabinki wygranych na PlayStation 4 wpłynęła na niego motywująco. Gracz Illuminar Gaming pewnie przebił się przez dolną część rozgrywek do wielkiego finału kwalifikacji. Soszyński wygrał 6:4 w pierwszym dwumeczu finału prezentując efektowną i efektywną FIFĘ. Drugi dwumecz również padł łupem Riptorka wynikiem 6:3. Kamil Soszyński wybuchł z radości po ostatniej bramce w końcówce spotkaniach. Dla mieszkańca Białegostoku awans do kadry jest kolejnym dużym krokiem w jego karierze esportowca. Nie było to jednak dla niego łatwe spotkanie. Jakub Mikołajewski był godnym rywalem. Cyanide’owi brakowało zimnej krwi i trochę szczęścia do korzystniejszego rezultatu. To był jeden z najlepszych finałów w historii polskich rozgrywek FIFA, ale tylko jeden z graczy mógł awansować do kadry. Tym razem lepszy był Riptorek.
Wyniki:
Xbox:
Damian "natsu" Gajewski 2:1 Bartosz "bejott" Jakubowski - (3:0, 2:4, 3:2)
PlayStation:
Jakub "cyanide" Mikołajewski 1:2 Kamil "Riptorek" Soszyński
(3:0, 4:6, 3:6)
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.