W dobie pandemii koronawirusa i związanymi z nią obostrzeniami kibice wciąż nie mogą wchodzić na trybuny. Żużlowcy Motoru Lublin mogą jednak liczyć na wyjątkowe wsparcie fanów, którzy podobnie, jak przed rokiem, dopingują z tzw. "Podniebnego sektora". O kibicowaniu z wysokości opowiedział nam Artur Bieniaszewski, właściciel firmy wynajmującej podnośniki.
O "Podniebnym sektorze" w Lublinie głośno zrobiło się przed rokiem, gdy na meczach Motoru kibice dopingowali z podnośników ustawionych poza murami obiektu. Początkowo było kilka podnośników, ale z każdym kolejnym spotkaniem ich liczba rosła. Był nie tylko głośny doping, ale także efektowne pokazy pirotechniczne, a o akcji rozpisywały się media na całym świecie.
– W poprzednim sezonie dobiliśmy do trzydziestu trzech sztuk. W tym roku pobiliśmy rekord, bo mieliśmy już trzydzieści pięć podnośników i to zarówno w meczu z Włókniarzem (49:41), jak i Spartą (52:38), a mamy zamiar jeszcze to przebić. Z wysokości kibicowało około osiemdziesiąt osób. Zainteresowanie jest bardzo duże, już w poniedziałek odebrałem sporo telefonów w sprawie podnośników na kolejny mecz – powiedział właściciel firmy AB Trans Artur Bieniaszewski w rozmowie z TVPSPORT.PL.
Przygotowania do rozstawienia "Podniebnego sektora" trwają około dwóch dni. Podnośniki rozmieszczone są na placu w różnych odległościach od siebie. Te, które stoją najbliżej stadionu wjechały ostatnio na wysokość ok. dwunastu metrów. "Średnie" są nieco dalej i osiągają wysokość powyżej dwudziestu metrów, zaś najwyższe i najdalej oddalone od obiektu – nie przekroczyły wysokości trzydziestu pięciu metrów.
– Moglibyśmy wjechać nawet na pięćdziesiąt dwa metry, ale przy obecnych warunkach atmosferycznych byłoby to niebezpieczne, bo im wyżej, tym bardziej wietrznie. Kibicom, którzy byli u góry, bardzo się podobało i wszyscy wyrazili chęć uczestnictwa w kolejnych meczach. Do tego jeszcze nasi żużlowcy są w świetnej formie więc lepiej być nie może – uśmiecha się pan Artur.
"Podniebny sektor" wspiera także małą Ninę Słupską, która choruje na rdzeniowy zanik mięśni (SMA) i walczy o terapię genową. Najdroższy lek świata kosztuje ponad dziewięć milionów złotych.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.