To już pewne. 6 czerwca Floyd Mayweather Junior po raz kolejny wraca do ringu. Amerykańska legenda boksu spotka się z... YouTuberem Loganem Paulem, a pojedynek będzie pokazywany w płatnym systemie Pay-Per-View. Promocja rozpoczęła się od draki na konferencji prasowej. "Pięknisia" wspomina w rozmowie z magazynem "Ring TVP Sport" Michał Chudecki, który miał okazję sparować z mistrzem świata w pięciu kategoriach wagowych.
W czwartek oficjalnie zaanonsowano pokazowe starcie Mayweather vs Paul. I natychmiast ruszyła machina promocyjna, a podczas spotkania z mediami doszło do przepychanki pomiędzy amerykańskim sportowcem i bratem Paula, również YouTuberem i zawodnikiem, Jake'em.
– Wyobraźcie sobie, że w tygodniu spędzałem w samym ringu po pół godziny z Floydem. Jedna runda potrafiła trwać nawet dziesięć minut. Kiedy się zmęczył to szedł do narożnika, napił się wody i za 15 sekund mówił "Nadchodzę!". Mówili, że jestem "crazy", bo zawsze do ringu wchodziłem z uśmiechem. Cieszyłem się, że mogę dzielić ring z żywą legendą. Dawałem mu dobre rundy i byłem z nim przez cały obóz treningowy – dodaje.
Za walkę z Pacquiao Mayweather zarobił, bagatela, ponad 300 milionów dolarów. To absolutny rekord finansowy, który będzie trudny do przebicia. Zapytaliśmy Chudeckiego, czy na sparingach z brązowym medalistą olimpijskim można było dobrze zarobić?
– Za dziewięć tygodni treningów z Mayweatherem, jako sparingpartner, zarobiłem więcej niż za wszystkie moje walki zawodowe – wspomniał.
Rozdział wielkiego sportu w karierze Mayweathera został definitywnie zamknięty. Pięściarz opuścił profesjonalne areny legitymując się nieskazitelnym bilansem 50 zwycięstw. Pobił tym samym nieśmiertelny wydawało się rekord Rocky'ego Marciano, który rozstał się z boksem z rekordem 49-0 w 1955 roku. Teraz "Money" decyduje się już tylko na wysokopłatne pokazy.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.