Anonymo Esports sprawiło niespodziankę i pokonało utytułowaną drużyną Ninjas in Pyjamas na start rozgrywek Flashpoint 3. Sukces Polaków w farsę zamienili organizatorzy turnieju. Polacy dostali nakaz ponownego rozegrania spotkania w formule Best-of-1 lub Best-Of-3. Powód? Problemy z połączeniem u skandynawskiej ekipy.
Po bardzo wyrównanym spotkaniu polska ekipa wygrała 2:1. W meczu nie zabrakło niesamowitych akcji, takich jak clutch Snaxa czy ACE’a w wykonaniu mynia. Skandynawska drużyna w trakcie spotkania korzystała z przerw. Legendarna ekipa narzekała problemy z łączem w postaci utraty pakietów na poziomie 30-40%. NIP nie zgodziło się jednak na przełożenie spotkania, które oferowało Anonymo przy stanie 1:1 na pierwszej mapie. Problemy z połączeniem nie miały jednak wpływu na wynik pierwszej mapy – starcia na Overpassie. Ninjas in Pyjamas wygrało wówczas 16:3. Polacy wygrali rywalizację na mapach Nuke i Mirage zgarniając dwa punkty meczowe.
Dramat polskiej ekipy rozpoczął się w niedzielę. Organizatorzy turnieju, NIP i Anonymo przerzucali się oświadczeniami w mediach społecznościowych. Można było odnieść wrażenie, że Ninjas in Pyjamas mocno naciska na Flashpoint w sprawie ponownego rozegrania spotkania. Sytuację tę potwierdza usunięcie jednego z tweetów organizatorów, który wyraźnie sugerował wybranie rozwiązania narzuconego przez NIP. Sytuacja ta mocno nie spodobała się społeczności CS:GO na świecie. Murem za Polakami stanęli zarówno krajowi, jak i zagraniczni profesjonalni gracze oraz osoby związane ze środowiskiem esportowym.
Czasami porażkę, choćby nie wiem jak dotkliwą i krzywdząca, trzeba wziąć na klatę i w kolejnym meczu udowodnić swoją wartość. NIP zgodziło się na kontynuowanie meczu. Nic im nie przeszkadzało po pierwszej mapie wygranej 16-3. To co się teraz dzieje to jest jest zamach na esport.
— Piotr Skowyrski (@izaklive) May 16, 2021
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.