Piotr Małachowski w niedzielę w Rehlingen zaczął sezon startów 2021. Dwukrotny wicemistrz olimpijski w rzucie dyskiem zaczął ostatnią sportową drogę w karierze. Na inaugurację rzucił 62,13 metra. "Ostatni taniec" we wrześniu w Chorzowie.
Piotr Małachowski miał zaczął starty już tydzień temu w Warszawie. Na Memoriale Szelesta nawet pojawił się osobiście – oczywiście promując na sobie nową markę ubrań, którą współtworzył – jednak tylko w roli widza. – Potrzebuję jeszcze chwilki, nie pali się – uspokajał 38-latek, który z trybun wspierał m.in. Pawła Fajdka. Teraz na stadion pojechał już jako zawodnik. W Niemczech zaczął "ostatni taniec", jak zareklamowała ten sezon dyskobola AthleTeam – reprezentująca go agencja menedżerska.
Piotr Małachowski od trzeciego miejsca na mityngu w Rehlingen rozpoczyna swój finałowy sezon��od 62.13m ruszamy z Last Dance�� pic.twitter.com/Sr4NQyv0dX
— AthleTeam (@AthleTeam_MR) May 23, 2021
Związek ostatecznie postawił na Roberta Urbanka. Medalista MŚ 2015 w niedzielę w tych samych zawodach rzucił 61,67 m. To jednak na tym etapie nie ma większego znaczenia, bo wszystko co najistotniejsze zdarzy się na przełomie lipca i sierpnia. W Tokio. To Małachowski jest nadal jedynym zawodnikiem, który w drużynie polskich dyskoboli ma uzyskane minimum na igrzyska olimpijskie. To on również, choć od dwóch lat nie jest mistrzem kraju, ma pomimo "dużego PESEL-u" najwięcej atutów, aby w Japonii zrobić coś dobrego.
– Zwrócił się do mnie o pomoc, bo marzy o tym, co mu dotąd uciekało: złocie. Jest mistrzem świata, świetnym lekkoatletą, legendą. A ja sam siebie trenowałem, mając ponad 40 lat. Myślę, że wiem, jak mu pomóc. Wiem, jak przygotować "starego dziada" na dalekie rzuty – mówił Gerd Kanter, Estończyk, który blisko trzy lata temu przejął Piotra i Roberta od trenera Witolda Suskiego.
– Dzisiaj poziom dysku jest kosmiczny. Jakikolwiek medal byłby dla mnie wielką rzeczą – Małachowski z biegiem czasu odrobinę złagodził oczekiwania.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1019 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.