Manchester City zagra z Chelsea w sobotnim finale Ligi Mistrzów. Obie drużyny mierzyły się ze sobą w tym sezonie trzykrotnie. Który z zespołów spisał się lepiej? Transmisja finału w Telewizji Polskiej.
Manchester City został mistrzem Anglii. Chelsea uplasowała się na czwartej pozycji, a do The Citizens miała aż 19 punktów straty. W trzech bezpośrednich meczach – dwóch rozegranych w lidze i jednym w Pucharze Anglii – lepszy bilans uzyskali jednak piłkarze z Londynu.
Do pierwszego starcia, w ramach 17. kolejki Premier League, doszło na początku stycznia. Zawodnicy Manchesteru City byli zdecydowanie lepsi. Już do przerwy prowadzili 3:0 po golach Ilkaya Guendogana, Phila Fodena i Kevina de Bruyne. Jedyne trafienie dla gospodarzy w dodatkowym czasie gry zaliczył Callum Hudson-Odoi. Po tej porażce Frank Lampard poprowadził The Blues jeszcze w czterech spotkaniach i został zwolniony.
Do kolejnego spotkania doszło w kwietniu, w półfinale Pucharu Anglii. Na Wembley triumfował zespół Thomasa Tuchela. Jedynego gola w meczu w 55. minucie strzelił Hakim Ziyech.
Do ostatniego meczu doszło w 35. kolejce Premier League na Etihad Stadium. Tuż przed końcem pierwszej połowy prowadzenie gospodarzom dał Raheem Sterling. Po przerwie odpowiedzieli przyjezdni, którzy zdobyli dwie bramki. Najpierw w 63. minucie trafił Ziyech, a w drugiej minucie doliczonego czasu o wygranej Chelsea przesądził Marcos Alonso.
Mecze Manchesteru City z Chelsea w tym sezonie:
17. kolejka Premier League, Chelsea – Manchester City 1:3
Półfinał Pucharu Anglii, Chelsea – Manchester City 1:0
35. kolejka Premier League, Manchester City – Chelsea 1:2
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.