Łukasz Różański (14-0, 13 KO) znokautował Artura Szpilkę (24-5, 16 KO) w pierwszej rundzie na gali Knockout Boxing Night 15 w Rzeszowie i zdobył pas WBC International w wadze bridger. O opinię na temat pojedynku poprosiliśmy Dariusza Michalczewskiego, który nie ma wątpliwości, że Szpilka powinien zakończyć karierę.
Walka wieczoru gali KBN 15, zgodnie z oczekiwaniami, przysporzyła sporo emocji. Już w piątej sekundzie pojedynku Różański był liczony, po tym jak przyjął cios kontrujący z lewej ręki. Rzeszowianin bez problemu się podniósł i szybko przejął inicjatywę. W ciągu kilkudziesięciu sekund aż trzykrotnie posyłał Szpilkę na deski, a po trzecim nokdaunie "Szpila" nie był już w stanie kontynuować pojedynku:
– To była dramatyczna i emocjonująca walka, która mogła podobać się kibicom. Różański nie jest żadnym wirtuozem bokserskim, ale pokazał jaja w tej walce. A Szpilka? On jest niereformowalny. Co walka, to leży na deskach. To jest aż przykre… Widać, że jest już mocno naruszony i z każdą kolejną walką wzrasta ryzyko, że stanie się kaleką. Uważam, że lekarz, który wyda mu zgodę na kolejną walkę, będzie przestępcą – mówi Dariusz Michalczewski.
Były mistrz świata w boksie twierdzi, że nie był zaskoczony tym, że Różański był liczony na początku walki:
– Różański musiał pójść do przodu, Szpilka o tym wiedział i udało mu się skontrować. Potrafi to robić, ale co z tego, skoro nie robi tego zbyt często. Widać było, że w ogóle nie jest skoncentrowany na walce. Jak słyszę, że kilka godzin przed pojedynkiem on się zastanawia nad kolejnością wyjścia do ringu, to pytam: gdzie czas na myślenie o walce? Na oficjalnym ważeniu znowu krzyczał, odgrażał się, wyzywał, a potem padł na deski trzy razy w ciągu trzech minut. Znowu wyszła jego arogancja i pycha. Taki człowiek nie może odnieść sukcesu – tłumaczy "Tygrys", który z optymizmem zapatruje się na przyszłość Łukasza Różańskiego w nowej kategorii wagowej – bridgerweight:
– Przyznam szczerze, że podoba mi się ten pomysł z kategorią bridger, która jest skrojona dla takich zawodników jak Łukasz. Ilu już mieliśmy pięściarzy, którzy walczyli w królewskiej kategorii, a nie byli urodzonymi ciężkimi? Sporo. Różański ma o wiele większe szanse na sukces właśnie w wadze bridger. Łukasz to fajny chłopak, ma serducho, nie gada farmazonów i widać, że jest skupiony na pracy – mówi Michalczewski.
Byłego mistrza świata zapytaliśmy też o opinię na temat pojedynku Mateusza Masternaka (44-5, 29 KO) z Adamem Balskim (15-1, 9 KO). Przypomnijmy, że "Master" wygrał jednogłośnie na punkty:
– To była całkiem niezła walka, choć bez fajerwerków. Mateusz nie zachwycił mnie specjalnie. Jest poprawnym zawodnikiem, ładnie boksuje, ale brakuje mu ringowego cwaniactwa. I finezji. Czasem walczy zbyt schematycznie. Jeśli marzy o sukcesie w wadze cruiser, musi czasem więcej ryzykować – podsumowuje Michalczewski.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.