Po zmroku, w światłach jupiterów – w takiej scenerii kierowcy ścigali się po ulicach Singapuru. Ale tegoroczny wyścig został odwołany z powodu restrykcji obowiązujących w związku z pandemią koronawirusa.
Mowa o legendarnym wyścigu, pierwszym w historii F1 rozegrany przy sztucznym świetle. W 2008 roku kierowcy walczyli o punkty po zmroku. Zmagania zapadły w pamięci także z innego powodu. Renault nakazało Nelsonowi Piquetowi juniorowi rozbić bolid, tak by Fernando Alonso znalazł się w uprzywilejowanej sytuacji po pit stopie. Hiszpan ostatecznie odniósł zwycięstwo, mimo że startował z dalekiej pozycji.
Przez kolejną dekadę nie można było sobie wyobrazić kalendarza bez Grand Prix Singapuru. Niestety, już po raz drugi wyścig nie dojdzie do skutku. W sezonie 2020 został odwołany z powodu pandemii koronawirusa. Mimo że sytuacja na świecie uległa poprawieniu, organizatorzy znów zostali zmuszeni do zaniechania planów.
– Rozumiemy, że nasi fani czekali już na kolejną edycję Grand Prix Singapuru. Decyzja o odwołaniu zmagań po raz drugi z rzędu nie była bardzo trudna, ale konieczna ze względu na restrykcje dotyczące wydarzeń w Singapurze – ogłosił Colin Syn, dyrektor wyścigu.
Na razie nie wiadomo, kto mógłby zastąpić w kalendarzu Singapur. Wymienia się trzy opcje: Chiny, Turcję oraz dwa wyścigi w Austin w Stanach Zjednoczonych. Grand Prix Turcji miało już zostać przeprowadzone w zamian za odwołane zmagania w Kanadzie, ale... też je odwołano. Co więcej, wciąż nie ma pewności, czy do skutku dojdą wyścigi w Japonii, Meksyku, Brazylii oraz Australii.
Niewykluczone, że dojdzie do powtórki sprzed roku, kiedy parokrotnie kierowcy dwa razy ścigali się na tym samym torze.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.