Piłkarscy kibice nie obejrzą meczów podczas zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej w organizowanych przez miasta strefach. Fanom piłki nożnej pozostaje kibicować swoim drużynom w domu lub korzystając z oferty lokali gastronomicznych.
Stref kibica nie zorganizuje między innymi Szczecin, Warszawa i Wrocław. Zastanawia się nad tym Kraków. Jako główny powód miasta podają pandemię i obostrzenia z nią związane. – Na ten moment w Warszawie nie są planowane miejskie strefy kibica. Powodem są względy pandemiczne – przekazała Marcelina Bogdanowicz ze stołecznego ratusza.
Jak wyjaśnił Dariusz Sadowski z biura prezydenta miasta Szczecina: – Z doświadczenia poprzednich tego typu imprez wiemy, że aby odpowiednio przygotować "strefę kibica", potrzeba sporo czasu, nawet kilka miesięcy, a zmieniające się obostrzenia bardzo mocno utrudniają zaplanowanie takiego przedsięwzięcia – dodał.
Polska – Słowacja w Euro 2020. Kiedy pierwszy mecz reprezentacji w mistrzostwach Europy? Gdzie oglądać?
Wrocław zachęca mieszkańców do korzystania z oferty wrocławskich restauracji i pubów. – Okres pandemii niezwykle mocno doświadczył branżę gastronomiczną, zatem klienci są tam dziś szczególnie mocno wyczekiwani. W związku z tym we Wrocławiu nie powstanie strefa kibiców na Euro – poinformował Arkadiusz Filipowski z wrocławskiego ratusza.
Nad organizacją strefy kibica zastanawia się Kraków. – Jesteśmy na etapie uzgodnień formalnych z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i rozważamy ewentualne lokalizacje – przekazał Dariusz Nowak, kierownik biura prasowego krakowskiego urzędu miasta.
Piłkarska impreza rozpocznie się w najbliższy piątek. Pierwszy mecz biało-czerwoni zagrają w poniedziałek, 14 czerwca. Ich rywalem będą reprezentanci Słowacji.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.