Hiszpańskie media twierdzą, że ich reprezentacja powinna wygrać sobotnie spotkanie w Sewilli z Polską. Wskazują, że zespół biało-czerwonych doskonale grał w destrukcji, niwecząc ataki ekipy La Roja.
"Czerwony alert" – podsumował sobotni wieczór na stadionie La Cartuja dziennik "AS". Stołeczna gazeta wskazuje, że pomimo dużego potencjału podopieczni Luisa Enrique nie są wciąż pewni awansu, i mogą nawet nie wyjść z grupy E.
Stołeczny dziennik sportowy zaznacza, że dopiero ostatni mecz Hiszpanów przeciwko Słowacji zadecyduje o tym, czy La Roja przejdzie do dalszej fazy ME.
"Takiego scenariusza się nie spodziewaliśmy. To był bardzo zły wieczór" – podsumowało sobotni pojedynek w Sewilli transmitujące mecz Radio Marca.
Rozgłośnia wskazuje, że choć podopieczni Luisa Enrique całkowicie zdominowali przebieg spotkania, to jednak Polacy doskonale zagrali w destrukcji, psując Hiszpanom ataki na bramkę Wojciecha Szczęsnego.
"Bardzo dużo nas kosztował ten mecz przeciwko przeciętnej ekipie Polski. Zdobyliśmy wprawdzie gola, ale Polacy odrobili stratę. Dziś nie pokazaliśmy nic ciekawego" – podsumowało hiszpańskie radio, dodając: "Po dwóch meczach mamy tylko dwa punkty!".
Hiszpańscy komentatorzy chwalą taktykę przyjętą przez Paulo Sousę na mecz przeciwko Hiszpanii. Wskazują, że biało-czerwoni byli przede wszystkim dobrze skoncentrowani w defensywie i w porę oddalali zagrożenie od swojej bramki.
Ponownie media nie szczędzą krytyki napastnikom drużyny La Roja, w tym Alvaro Moracie. Wskazują, że mógł on zdobyć zwycięskiego gola, ale był bezradny w drugiej połowie spotkania przeciwko polskim defensorom.
Z kolei dziennik "Mundo Deportivo" próbuje bronić Moraty. Twierdzi, że w spotkaniu przeciwko Polsce nie popisał się również Gerard Moreno. Wskazuje, że choć Hiszpania zasługiwała na zwycięstwo, ale ponownie, jak w meczu ze Szwecją, nie popisała się ofensywa zespołu.
"Mundo Deportivo" uważa, że wina za brak zwycięstwa przeciwko Polsce spoczywa na całym zespole Hiszpanii.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.