Za nami druga kolejka Euro 2020. Emocje rosną nie tylko na murawie, ale też w naszym Menedżerze 2021. Kto najlepiej punktował? A kto zawiódł, choć kosztował krocie?
W drugiej kolejce nie zabrakło niespodzianek jak choćby remis Węgrów z Francuzami. Świetnie zagrał Attila Fiola i tak znalazł się w gronie najlepiej punktujących.
Na kogo jeszcze warto było postawić? Znów znakomicie punktowali Ukraińcy. Heorhij Buszczan obronił rzut karny, a Andrij Jarmołenko zdobył kolejną bramkę.
To zawodnicy, którzy przynieśli sporo punktów, choć nie kosztowali tak wiele jak największe gwiazdy. Dobry wynik Kevina de Bruyne czy Manuela Locatelliego aż tak nie zaskakuje. Włoch oraz Holender Denzel Dumfries okazali się najlepiej punktującymi piłkarzami w tej kolejce. Zdobyli po piętnaście "oczek".
Kto natomiast rozczarował? Z pewnością, jak na razie, najlepiej ze składem nie trafiły osoby, które wybierały Chorwatów, choćby Lukę Modricia (łącznie 5 punktów). Mimo że Niemcy pokonali Portugalię, to zbyt wielu punktów nie uzbierał jak dotąd Toni Kroos (6 punktów). Jak już mowa o Portugalii, wciąż nie rozkręcił się Bruno Fernandes (7 punktów). Taki sam dorobek ma Harry Kane. Wspomniani zawodnicy znaleźli się w gronie najczęściej sprzedawanych.
Dream Team drugiej kolejki:
Heorhij Buszczan (8 punktów) – Denzel Dumfries (15 pkt.), Robin Gosens (14 pkt.), Connor Roberts (13 pkt.), Attila Fiola (9 pkt.) – Manuel Locatelli (15 pkt.), Andrij Jarmołenko (12 pkt.), Kevin de Bruyne (11 pkt.), Aleksej Miranczuk (10 pkt.), Aaron Ramsey (10 pkt.) – Patrik Schick (9 pkt.)
Zasady konkursu są proste. Trzeba się zarejestrować, a potem z listy transferowej wybrać 15 piłkarzy (2 bramkarzy, 5 obrońców, 5 pomocników, 3 napastników). Mamy na to 95 milionów wirtualnych euro. Naszej drużynie musimy przydzielić ustawienie, według którego z wybranych piłkarzy ustalimy pierwszą "jedenastkę".
Dostępne formacje to: 1-3-4-3, 1-3-5-2, 1-4-4-2, 1-4-3-3, 1-4-5-1, 1-5-3-2, 1-5-4-1. Na koniec wybieramy kapitana (punktuje podwójnie) oraz jego zastępcę. W trakcie turnieju będzie można zarządzać swoimi zespołami: sprzedawać i kupować piłkarzy, odsyłać piłkarzy podstawowych na rezerwę i odwrotnie, zmieniać ustawienie i kapitana.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1028 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.