W sobotę rozpocznie się faza pucharowa Euro 2020. Z tej okazji brytyjski "The Telegraph" postanowił stworzyć ranking wszystkich zespołów, które wzięły udział w turnieju. Kto według nich jest faworytem do zdobycia tytułu?
Dziennikarze po zakończeniu fazy grupowej przygotowali specjalny ranking, w którym umieścili także te zespoły, które odpadły już z mistrzostw. Na odległym, 21. miejscu znalazła się reprezentacja Polski. Według "The Telegraph" na słabym występie biało-czerwonych zaważył mecz ze Słowacją.
"Wszystko sprowadziło się do czerwonej kartki Grzegorza Krychowiaka. Polska przegrała i mimo zasłużonego remisu z Hiszpanią, musiała pożegnać się z turniejem po porażce ze Szwecją" – napisano.
Za Polską w rankingu znalazły się tylko trzy zespoły – Macedonia Północna, Rosja i Turcja. "Robert Lewandowski dwoił się i troił. Strzelił trzy z czterech goli swojego zespołu. Zanotował piękne trafienie przeciwko Szwedom. W tym meczu w jednej akcji trafił też dwukrotnie w poprzeczkę. Gdyby nie to, być może Polska grałaby dalej" – dodano.
Według dziennikarzy faworytem do tytułu mistrza Europy jest reprezentacja Włoch, która w fazie grupowej odniosła komplet zwycięstw. "To potężna drużyna. Trzy mecze, trzy zwycięstwa, siedem strzelonych bramek i zero straconych. Włosi są niepokonani w 30 meczach i nie stracili gola przez ponad 1000 minut. Z Walią wygrali mimo ośmiu zmian w składzie. Wprowadzenie Marco Verrattiego dodało jeszcze więcej głębi ich grze" – opisano dotychczasowe występy Italii.
Czołówka ranking "The Guardian"
1. Włochy
2. Francja
3. Belgia
4. Holandia
5. Portugalia
6. Dania
7. Niemcy
8. Anglia
9. Hiszpania
10. Chorwacja
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.