| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Wybory w PZPN odbędą się 18 sierpnia, ale kolejne odsłony walki o fotel prezesa będą trwały. W czwartek Marek Koźmiński i Cezary Kulesza walczyli o głosy pierwszej ligi. Pojawiło się też sporo nowych plotek...
Do wyboru nowego prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej pozostał jeszcze ponad miesiąc. Na razie trwa badanie nastrojów. Pewne jest, że w roli zdecydowanego faworyta należy upatrywać Cezarego Kuleszę. Dystans próbuje skracać Marek Koźmiński.
Pierwszym papierkiem lakmusowym przed finalnym starciem obu kandydatów były wybory nowego wiceprezesa związku do spraw piłki amatorskiej. O stanowisko walczyli Adam Kaźmierczak oraz Radosław Michalski. Pierwszy był popierany przez Kuleszę, drugi przez Koźmińskiego. Wyniki głosowania szefów wojewódzkich delegatur dały ich realny obraz poparcia. Kaźmierczak otrzymał dziesięć głosów, co pokazało, że większość wśród lokalnych baronów ma kandydat z Podlasia.
Koźmiński w trakcie spotkania z pierwszoligowcami był wspierany przez Macieja Sawickiego, obecnego sekretarza generalnego związku. Deklarowano przy tym wsparcie finansowe oraz pomoc w rozwiązaniu kilku problemów zgłaszanych przez przedstawicieli klubów.
Przez długi czas mówiło się za to o możliwym zaangażowaniu przedstawicieli Legii Warszawa. Dariusza Mioduskiego przymierzano do roli wiceprezesa związku do spraw zagranicznych. Tomasza Zahorskiego wymieniano jako kandydata na sekretarza generalnego. Wszystko wskazuje na to, że żaden z obu panów nie będzie pełnił wspomnianych stanowisk. Drugi zdążył już zadeklarować, że nie jest zainteresowany taką funkcją.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.