Federico Chiesa był jednym z najlepszych piłkarzy minionego już Euro 2020. Swoją znakomitą grą znacząco przyczynił się do tego, że to właśnie reprezentacja Włoch sięgnęła po tytuł. Przez cały turniej grał tak dobrze, że zachwycili się nim nie tylko kibice, ale i możni futbolowego świata. Jak poinformowały włoskie media Bayern Monachium miał złożyć za niego ofertę opiewającą na osiemdziesiąt milionów euro.
A Juventus miał tę propozycję odrzucić. Tak przynajmniej wynika z informacji podanych przez dziennik "Corriere dello Sport". Zaproponowane przez Bawarczyków osiemdziesiąt milionów euro miało być kwotą zdecydowanie zbyt niską.
Chiesa w mistrzostwach Europy zaprezentował się bowiem z kapitalnej strony. Bo choć turniej rozpoczął jako rezerwowy, to od fazy finałowej był kluczową postacią ekipy Roberto Manciniego. Jego gole z Austrią czy Hiszpanią przyczyniły się do tego, że to Włosi sięgnęli ostatecznie po tytuł.
Równie dobrze Chiesa grał także w poprzednim sezonie. W 46 meczach w barwach Juventusu zdobył piętnaście bramek i miał jedenaście asyst. W większości spotkań był podstawowym zawodnikiem drużyny Andrei Pirlo.
To najprawdopodobniej nie zmieni się też pod wodzą Massimiliano Allegriego. Pomimo znaczącej roli Chiesy w Juventusie jego sprowadzeniem ma być zainteresowany Bayern Monachium. Nowy szkoleniowiec Bawarczyków, Julian Nagelsmann, miał wypowiadać się o włoskim skrzydłowych w samych superlatywach.
– To fantastyczny piłkarz. Jestem jego fanem. Śledzę jego postępy od lat i jestem zachwycony tym, jak gra. Niczego mu nie brakuje. Jest szybki, ma świetny drybling i potrafi strzelać gole. Jego jedynym minusem jest cena. Juventus z pewnością nie wypuści go tanio – powiedział w rozmowie z dziennikiem "Bild".
Według włoskiej prasy Bayern przypuścił już pierwszy atak. Zaoferowane osiemdziesiąt milionów okazało się jednak zbyt niską propozycją. Czy Bawarczycy podejmą kolejną próbę sprowadzenia reprezentanta Włoch? Tego dowiemy się już wkrótce.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.