Niezwykłą niespodziankę dla kibiców Roberta Lewandowskiego szykuje platforma Amazon Prime Video. Rozpoczyna ona bowiem zdjęcia do filmu o polskim napastniku.
Niezwykle dobry sezon ma za sobą polski napastnik. Nie tylko może pochwalić się sukcesami drużynowymi, ale też indywidualnymi. Został królem strzelców Bundesligi, a przy tym pobił rekord Gerda Muellera. Niemiec w sezonie 1971/72 zdobył 40 bramek, Polak przebił ten wyczyn o jedno trafienie.
Nie dziwi zatem, że 32-letni snajper jest na ustach całego świata. Ale też na listach życzeń, bo choć ma jeszcze przez dwa lata ważną umowę z Bayernem Monachium, wiele klubów chętnie wyrwałoby go ze stolicy Bawarii. O to jednak łatwo nie będzie, bo choć Manchester City czy Chelsea mogą marzyć o tak skutecznym napastniku, jego macierzysty klub nie jest chętny, by go sprzedawać. Za żadne pieniądze.
Zainteresowanie Lewandowskim odbija się też jednak na innych polach. Jak poinformował Tomasz Włodarczyk z portalu meczyki.pl, platforma Amazon Prime Video w poniedziałek ma ogłosić początek prac nad filmem na temat byłego piłkarza Lecha Poznań. Dzięki temu widzowie mają poznać go nie tylko jako sportowca, ale też jako człowieka. Zajrzeć do jego domu, przyjrzeć się bliżej od strony prywatnej.
Dokument ma zostać opublikowany na platformie w 2022 roku. – Jesteśmy niesamowicie podekscytowani współpracą z Robertem Lewandowskim i jego zespołem nad tworzeniem dokumentu, który da widzom na całym świecie wgląd w karierę wyjątkowej postaci, jaką jest Robert – powiedział Christoph Schneider, Dyrektor Zarządzający Prime Video Germany.
Amazon Prime rozpoczyna zdjęcia do dokumentu o Robercie Lewandowskim! Premiera filmu odbędzie się w 2022 roku i będzie dostępna dla widzów Amazon Prime Video na całym świecie.
— Tomasz Włodarczyk (@wlodar85) July 26, 2021
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.