| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Wybory w PZPN zbliżają się wielkimi krokami. 18 sierpnia poznamy nowego prezesa związku, ale też wiceprezesów i członków zarządu.
Nieco ponad dwa tygodnie pozostały do wyborów w Polskim Związku Piłki Nożnej. Kluczowym punktem będzie wyłonienie nowego prezesa. O schedę po Zbigniewie Bońku walczą Cezary Kulesza oraz Marek Koźmiński. Faworytem jest ten pierwszy. Na razie kandydat z Podlasia ma około 30 głosów przewagi.
Prezesa, ale też wiceprezesów i członków zarządu PZPN wybierze 118 delegatów. Największą pulę głosów mają przedstawiciele związków wojewódzkich. W ich rękach będzie 60 głosów. Kolejne 50 należy do klubów z dwóch najwyższych klas rozgrywkowych (32 – Ekstraklasa, 18 – pierwsza liga). Ośmiu delegatów będą miały cztery mniejsze podmioty (3 – stowarzyszenie trenerów, po 2 – kobiecy futbol i futsal, 1 – stowarzyszenie sędziów). Nowym prezesem związku zostanie ten z kandydatów, który przekona do siebie przynajmniej 60 delegatów. Następcę Bońka poznamy już 18 sierpnia.
W trakcie walnego zgromadzenia wybrani zostaną także kolejnie wiceprezesi. Z nieoficjalnych informacji wynika, że za sprawy organizacyjno–finansowe odpowiadać ma Henryk Kula. Pozostaną jeszcze dwa stanowiska do obsadzenia.
Obecnie zarząd związku liczy dwunastu członków. Grono zgłoszonych kandydatów liczy 22 nazwiska. Wśród nich znajdują się między innymi Marcin Animucki (prezes Ekstraklasy S.A.) czy Karol Klimczak (szef Lecha Poznań). Nie brakuje też prezesów związków wojewódzkich. Kto znajdzie się w zarządzie? Wiele będzie zależało od triumfatora bitwy pomiędzy Kuleszą a Koźmińskim.
Z kolei do komisji rewizyjnej kandydować będzie trzynaście osób. Miejsc jest tylko siedem. W gronie chętnych znajdują się choćby Artur Jankowski (prezes Zagłębia Lubin) czy Tomasz Salski (prezes ŁKS–u).
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.